Több mint egy évtizedes működés után megújult a Central Médiacsoport portfóliójába tartozó gasztroportál, a Nosalty.
A receptmegosztó oldalt nem csak külsőleg, hanem tartalmilag is új alapokra helyezték azzal a nem titkolt céllal, hogy a magazinos, lifestyle tartalmak kerüljenek előtérbe. Így a letisztultabb oldalon többet találkozhatnak a látogatók ezentúl a legfrissebb hazai és nemzetközi gasztrohírekkel, trendekkel, különböző összeállításokkal, interjúkkal és videós tartalmakkal.
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult receptmegosztó közösségi platformként, mára azonban a receptoldalból az egyik meghatározó online magazinná nőtte ki magát, ahol a sütés és főzés mellett nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy folyamatosan informálják, edukálják a látogatókat.
Az oldal vezetőinek nem titkolt célja, hogy a megújulással a Nosalty továbbra is az egyik legmeghatározóbb gasztronómiai portál maradjon Magyarországon.

Fotó: Central Médiacsoport
„Bár a Nosalty-t gasztronómiai site-ként definiáljuk, valójában egy gasztronómiához kapcsolódó lifestyle oldal, ami a közösség erejétől működik. Erre jó példa volt a tavaszi karantén alatt indult #HÁZIMENZA elnevezésű kezdeményezésünk is, amit egy mentőövként, közösségi csoportként indítottunk a Facebookon, majd nagyon hamar a pandémia időszakának legnépszerűbb és legkreatívabb gasztroplatformja lett, ahol bárki bemutathatta és megoszthatta, hogy milyen receptekkel és otthoni ételkölteményekkel mentette meg a home office és a digitális oktatás napjait, vagy csak egyszerűen milyen fogásokkal próbálta átvészelni a bezártságot” – emlékezett vissza Hering András, a Nosalty főszerkesztője.
Az oldal megújulásról videót is közzétettek.
További hírek találhatók a Media1-en!