fbpx

24.hu

Nagy Gergely Miklós, kezében a Paul Lendvai-díjjal járó oklevéllel

Bejelentették, ki kapja az idei a Paul Lendvai díjat

A legkiemelkedőbbnek ítélt politikai-közéleti-társadalmi témájú cikk szerzőjének járó díjat ezúttal a 24.hu egyik munkatársa kapta. Paul Lendvai a díj kapcsán az „Orbán-rezsim kleptokráciájáról” és a független sajtó túlélésének szükségességéről is írt.

24.hu megújulás

Megújult a 24.hu – fizetőkapus szolgáltatást is bevezettek

Hétfőről keddre virradó éjszaka megújult a 24.hu, mely fizetőkapus szolgáltatást és egy támogatási programot is bevezetett. Az akkor még csak tervezett megújulásról kérdezte a Media1 hétfő esti rádióműsora Bognár Bálintot, a Central Médiacsoport digitális divízióigazgatóját.

Media1

A Fidesz-közeli médiahálózat megint félrevezetné önt is, kié a Media1

Hiába mondta ki már több ítéletében a bíróság, hogy jogsértően és valótlanul állították az Origót is tulajdonló Fidesz-közeli médiaholdinghoz, a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) tartozó egyes lapok az Origo erről szóló cikkeinek utánközlésekor azt, hogy a Media1 hírportál mögött Varga Zoltán áll. A médiahálózat az ellene folyó bírósági sajtóperek alakulásáról is súlyosan félrevezetően, az emberi és szakmai minimumot egyaránt mellőzően tájékoztat.

Zdenek Bakala

A 24.hu tulajdonosa és a Telex cseh támogatója közti üzleti kapcsolatról ír a kormánysajtó

A Kárpáti Márton egykori indexes főszerkesztő-helyettes tulajdonában lévő Telexnek több mint 72 millió forintnak megfelelő pénzösszeget felajánló cseh milliárdos, Zdeněk Bakala és Varga Zoltán, a 24.hu-t is működtető Central Médiacsoport tulajdonosa közötti kapcsolódásra utaló nyomról számolt be a Világgazdaság céges dokumentumokra hivatkozva. A Central tulajdonosa elismerte a kapcsolatot,de állítja, az évekkel ezelőtt lezárult.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa és elnök-vezérigazgatója

Varga Zoltán, a 24.hu tulajdonosa azt állítja, két befektető is megvette volna Orbánnak a médiacégét, a háza körül is különös mozgások zajlottak

Az elmúlt hónapokban a kormánysajtóban össztűz alá vont Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Bloomberg hírügynökségnek azt nyilatkozta, autókból figyelték a magánházát, és két kéretlen ajánlatot is kapott, hogy megvennék a cégét. Varga szerint alábecsülte az Orbán-kormányt, mert mostanra világossá vált számára, hogy az egy orosz típusú kontrollált nyilvánosságot akar Magyarországon.