
Több tízmillió forint veszteséget termelt eddig a Friderikusz Podcast, a sajtós „kiflitolvajokat” emleget
Friderikusz sajtósa szerint eddig 25 millió forintos veszteségről van szó.
Friderikusz sajtósa szerint eddig 25 millió forintos veszteségről van szó.
Mégsem kell jelentenie a civil szervezeteknek a kormány felé arról, hogy kik a támogatóik. Az eredeti rendelet számos médiumot is kellemetlen helyzetbe hozott volna.
Egy szerdán megjelent és csütörtöktől hatályos új kormányrendelet értelmében megszűnt Magyarországon a névtelen adományozás lehetősége a civil szervezetek, egyesületek, alapítványok részére. Márpedig ezzel néhány hazai médium, például a Válasz Online, a Klubrádió és az Átlátszó alapítványa is élt mostanáig. Az Átlátszó főszerkesztője a Media1-nek azt mondta, ellenállnak.
Huth Gergely, a kormányközeli PestiSrácok főszerkesztője azt mondta a Media1-nek, olvasói adományokból próbálják átvészelni az őket is nagyon hátrányosan érintő idei jelentős adóemelést, mely a világjárvány ellenére kivett csak a lapkiadó büdzséjéből több tízmillió forintot. Korábban a lapnál még tarhálásnak nevezték, ha valaki pénzt gyűjt.
Hétfőről keddre virradó éjszaka megújult a 24.hu, mely fizetőkapus szolgáltatást és egy támogatási programot is bevezetett. Az akkor még csak tervezett megújulásról kérdezte a Media1 hétfő esti rádióműsora Bognár Bálintot, a Central Médiacsoport digitális divízióigazgatóját.
Az oldal 41 ezer támogatóval rendelkezik és szeptember végéig mintegy 319 millió forint olvasói támogatásra tett szert.
Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.
A rádió az utóbbi években már csak a hallgatók anyagi támogatásával képes a feladatait teljesíteni, ezért most is nagyon számítanak a támogatásokra.
Olvasóinak köszönhetően két évtized után újra fenntartható pályára került a minőségi újságírást zászlajára tűző lap. Mostanra 1 millió támogatójuk van, de itt nem állnak meg. A 2015-ben kinevezett főszerkesztő arról is beszámolt, mik a következő célkitűzések és ezt hogyan szeretnék elérni.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.