fbpx

donáció

Bodoky Tamás, az Átlátszó.hu főszerkesztője az RTL Klub Magyarul Balóval c. műsorában korábban

Az Alkotmánybírósághoz fordul az Átlátszó, amiért a kormány betiltotta a névtelen adományozást

Egy szerdán megjelent és csütörtöktől hatályos új kormányrendelet értelmében megszűnt Magyarországon a névtelen adományozás lehetősége a civil szervezetek, egyesületek, alapítványok részére. Márpedig ezzel néhány hazai médium, például a Válasz Online, a Klubrádió és az Átlátszó alapítványa is élt mostanáig. Az Átlátszó főszerkesztője a Media1-nek azt mondta, ellenállnak.

Huth Gergely, a Pestisrácok főszerkesztője a HírTV Sajtóklubjában

Visszafelé sült el az Orbán-kormány fegyvere, lövés érte a kormánypárti PestiSrácok lábát

Huth Gergely, a kormányközeli PestiSrácok főszerkesztője azt mondta a Media1-nek, olvasói adományokból próbálják átvészelni az őket is nagyon hátrányosan érintő idei jelentős adóemelést, mely a világjárvány ellenére kivett csak a lapkiadó büdzséjéből több tízmillió forintot. Korábban a lapnál még tarhálásnak nevezték, ha valaki pénzt gyűjt.

24.hu megújulás

Megújult a 24.hu – fizetőkapus szolgáltatást is bevezettek

Hétfőről keddre virradó éjszaka megújult a 24.hu, mely fizetőkapus szolgáltatást és egy támogatási programot is bevezetett. Az akkor még csak tervezett megújulásról kérdezte a Media1 hétfő esti rádióműsora Bognár Bálintot, a Central Médiacsoport digitális divízióigazgatóját.

Brandfestival

Fizetős tartalom és más aktuális trendek a magyar médiában

Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.

The Guardian

Bejött a The Guardian túlélési kísérlete

Olvasóinak köszönhetően két évtized után újra fenntartható pályára került a minőségi újságírást zászlajára tűző lap. Mostanra 1 millió támogatójuk van, de itt nem állnak meg. A 2015-ben kinevezett főszerkesztő arról is beszámolt, mik a következő célkitűzések és ezt hogyan szeretnék elérni.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások