fizetőkapu

Brandfestival

Fizetős tartalom és más aktuális trendek a magyar médiában

Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.

hvg360

Elindult a hvg360, a HVG fizetőkapus online tartalomszolgáltatása

Az első három hónapban havi 360 Ft-ot kérnek az új online hírmagazin használatért. Videóban foglalták össze, mit érdemes tudni az új oldalról, valamint Nagy Iván Zsolt felelős szerkesztő részletesen is beszámolt a HVG digitális újdonságáról.

ft_financial_times

A Financial Times fontos mérföldkőhöz érkezett

A vártnál előbb elérte az egymilliós előfizetői tábort a brit lap. Az előfizetőik nagy többsége internetes. Maga a netes médiapiac is fontos mérföldkőnél jár, egyre inkább az olvasói bevételekre támaszkodnak a tartalomszolgáltatók. A Financial Times kiadója egyébként nemrég felvásárolt egy nagy konferenciát.

Uj Péter a Népszavának nyilatkozik

444 főszerkesztő: „Az Index done, az már az övék”

Uj Péter a Népszavának tett jóslásokat az RTL Klubról, az egyébként 444-konkurens Indexről, a 24.hu-ról és a hvg.hu-ról. Uj Péter egyúttal ismét bejelentette, hogy fizetős lesz a 444, mert több bevételre van szükségük a működéshez.