A hello! magazin első számának borítórészlete

Hello! Bezárja a Ripost egyik termékét a fideszes médiaholding

Megszűnik a 4 évvel ezelőtt Ómolnár Miklós bulvárpápa által elindított, ripostos Hello! című magazin. Az előfizetőknek a Ripost Media a Mediaworks egyes magazinjait ajánlja fel helyette.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Bezárja a Hello! című sztármagazinját a Fidesz-közeli médiaholding, a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány alá tartozó Ripost Media – tudta meg a Media1.

Egy birtokunkba került, a Media1 és a Hello! olvasója által készített fénykép szerint az előfizetőket levélben tájékoztatják arról, hogy lapjuk megszűnik szeptembertől, vagyis ahogy fogalmaz a kiadó: „felfüggesztik” annak megjelentetését.

Bár a Ripost/KESMA levele szerint csupán felfüggesztésről van szó, vélhetően többről lehet szó ennél, hiszen a magyarországi Hello! előfizetőinek más magazinokat ajánl fel a kiadó.

A nagy fotókkal teletűzdelt sztármagazin helyett egyébként a szintén a KESMA alá tartozó, illetve a KESMA cégei felett uralmi joggal rendelkező Mediaworks termékeit, a Diéta és fitnesz, a hot!, a Lakáskultúra és a Manager magazin című termékeket ajánlja fel, persze ebből mindenkinek csak annyit kérhet, ahány előfizetése volt most a Hellóra.

Az előfizetőknek nyilatkozniuk kell, melyik lapra tartanak igényt a Hello! helyett.  Akinek ez nem tetszik, vagy nem nyilatkozik határidőre, szeptemberben visszakérheti a Hello! magazin előfizetéséből időarányosan még hátralévő pénzét.

A Hello! magazin felfüggesztését (megszűnését) bejelentő levél. Forrás: Media1-olvasó
A Hello! magazin felfüggesztését (megszűnését) bejelentő levél. Forrás: Media1-olvasó

A Hello! magazint 2015-ben indította Ómolnár Miklós, aki egyébként olyan termékeknek is a nagyfőnöke mint a Ripost, de ő felügyeli idén év eleje óta a Bors és a Lokál működését is.

Ómolnár Miklós, a kormányközeli bulvár főnöke
Ómolnár Miklós, a kormányközeli bulvármédiumok főnöke a Story TV-ben, korábban

Nemzetközi mintára

A Hello! magazin elindítását annak idején a Kiscelli múzeumban, ünnepélyes keretek között jelentették be. Közölték, hogy a lap presztízst jelent a sztároknak, az olvasóknak és a hirdetőknek egyaránt.

A sztármagazin a világon harmincharmadikként jelent meg Magyarországon, és elindításakor a sajtóeseményen részt vett a Magyarországra akkreditált spanyol nagykövet, José Ángel López Jorrín is, aki az első számot a címlapon szereplő Andy Vajnának és Vajna Tímeának nyújtotta át.

A lapot bejelentő gálán elmondták azt is, hogy a lap eredetileg egy spanyol termék, a ¡HOLA! alapján jött létre, ami „több mint 71 éve számít a műfaj etalonjának”, illetve azt úgy emlegették, hogy „műfajteremtő” volt Nagy-Britanniában is.

Ezek szerint azonban itthon a műfajteremtés nem annyira jött be.

A KESMA egyébként több lapját is bezárta már idén, februárban például a vs.hu-t, májusban a faktor.hu-t. Korábban a sajtóban az is megjelent, hogy megszűnhet a Lokál is, de a kiadó azt mondta, ez nincs így,  ahogy azt is valótlannak nevezték, hogy összevonnák a Bors című bulvárnapilapot és a Ripost című terméket, valamint hogy konszolidálni készülnének a 888.hu-ot, ahogy azt a Válasz Online állította. A KESMA ugyancsak bezárta idén az ECHO TV-t.

További, a nyomtatott sajtóval kapcsolatos híreket találnak olvasóink a Media1 sajtó rovatában.

Borító: A hello! magazin első számának borítórészlete

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti