reklámadó

Kiss Péter programigazgató, Kelemen Beatrix tulajdonos és Hajdú Péter műsorvezető, vezérigazgató a Life TV / Media Vivantis sajtótájékoztatóján néhány nappal ezelőtt

Megtudtuk, ki lesz Hajdú Péter utódja, miután elbocsátják a Life TV és az Ozone Tv éléről, és a stáb többségétől is megválik a Mészáros Lőrinc-közeli tévétársaság

A Media1 megtudta, ki veszi át az operatív igazgatói feladatokat, miután a Life Tv és az Ozone csatornákat működtető Media Vivantis Zrt. vezérigazgatójától, Hajdú Péter televízióstól, valamint rajta kívül mintegy 30 főtől, köztük Kiss Péter programigazgatótól is megválik a cég. Megtudtuk azt is, hogy Hajdú Péter tanácsadói pozíciót kap Vaszily Miklós kormányközeli médiavállalkozó mellett azt követően, hogy a Life TV és az Ozone TV stábjának túlnyomó többségét hétfőn elbocsátják, és felhagynak a jövőben a saját gyártású műsorok készítésével. Vaszily Miklóst kérdeztük az okokról.

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Komoly károkat okoz a reklámadó visszahozatala a teljes magyar gazdaságnak – figyelmeztetést adott ki az MRSZ és több más reklámszakmai szervezet

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB, a MEME és az MLE is arra figyelmeztetnek, hogy a reklámadóról már korábban is bebizonyosodott, hogy mennyire káros a teljes magyar gazdaságra, ezért visszavezetését nem támogatják. Az MRSZ és társszövetségei közleményükben azt is levezetik, hogyan hat pontosan a gazdaság teljesítményére a reklámadó.

Európai Bíróság

Uniós bíróság: nem sért uniós jogot a reklámadó

Az Európai Unió Bírósága kedden közölte a döntését, miszerint a magyar reklámadó és a kiskereskedelmi ágazatban kivetett lengyel adó nem sérti az állami támogatásokra vonatkozó uniós jogot.

Az Európai Unió Bírósága

A Google elvesztette a magyar állam elleni perét a reklámadó kapcsán

A napokban megszületett az Európai Unió Bíróságának ítélete abban a perben, ami a magyar állam és a Google közötti, a reklámadóról szóló vitás üggyel foglalkozott. Bár a magyar állam jött ki a reklámadó-perből győztesen, a bíróság a szankciórendszer tekintetében azonban problémákat észlelt.

EU, Európai Unió

Reklámadó: az EU szerint a Google-nek van igaza Magyarországgal szemben

A Google ügyében megfogalmazott uniós indítvány szerint nincs összhangban az európai uniós joggal a magyar reklámadó-szabályozás, ugyanis hátrányos a külföldi vállalkozásokkal szemben a mulasztási bírságra vonatkozó része – ismertették az uniós főtanácsnok álláspontját az Európai Unió bíróságán.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások