
Hétpecsétes titok, mit tervez a Fidesz és Orbán Viktor a médiával, ha újabb 4 évet kap
Hiába kérdezte a Media1 írásban a Fideszt a médiával kapcsolatos terveiről.
Hiába kérdezte a Media1 írásban a Fideszt a médiával kapcsolatos terveiről.
Van, aki az adatvédelmi hatósághoz fordul az újabb kormányzati spam kapcsán.
A Telex videóval dokumentálta, hogy miután rábukkant a miniszterelnökre különböző településeken kampányolva, ott hogyan akadályozták biztonsági és egyéb, a kormányfő stábjához tartozó emberek, hogy tudósítást készíthessen, és eközben a Fidesz különböző szimpatizánsai elfogadhatónak találták, hogy ilyesmi megtörténhet.
A TV2 Tények című műsora már fizetett hirdetésekben is támadja Márki-Zay Pétert és népszerűsíti Orbán Viktort a Facebookon. Mivel a politikai reklám árát a Mészáros Lőrinc közeli és közpénzfinanszírozott TV2 Csoport, nem pedig a Fidesz fizeti ki a Facebooknak, így az összeg nem számít bele abba, amit a pártok a kampány során elkölthetnek reklámra. Ráadásul a TV2 egyáltalán nem is közölhetne politikai reklámot.
Négy pontban fogalmazta meg a párizsi központú nemzetközi szervezet, hogy mit is kér a két miniszterelnök-jelölttől.
Mivel korábban már kapott büntetést a tévétársaság egy gyakorlatilag ugyanilyen akciójáért, a TASZ szerint a választási bizottságnak meg kell találnia a módját annak is, hogy a döntéseit mindenki tiszteletben tartsa.
Nem hagyták szó nélkül az RTL Híradó műsorvezetői, hogy a TV2 Tények című műsorának hírolvasói összeegyeztethetőnek találták, hogy műsorvezető létükre nyíltan agitáltak Orbán Viktor mellett.
A filmben szerepel Balogh Krisztina, a közmédiától viharos körülmények között távozó riporter is, aki azóta számos magyar médiumnál megfordult.
Zsigmond Barna Pál 30 percet kapott a Marosvásárhelyi Rádióban, melyet rögtön az állomás műsorszerkesztési gyakorlatának bírálatával indított, de kitért a magyar ellenzékre is. Parászka Boróka, akit személyesen is bírált a képviselő, úgy reagált, hogy „a Marosvásárhelyi Rádió közrádió, a sajtószabadság, a teljes és méltányos tájékoztatás elvei és jogszabályai szerint működik, egy ma Magyarországon már ismeretlen demokratikus rendszer szerint”.
A Házunk tája című propagandisztikus kiadványt valamennyi vidéki háztartásba el akarják juttatni.