
Alulmaradt az RTL Klub új sorozata, a Bátrak Földje a TV2-vel szemben
A TV2 ennek is köszönhetően nem csak az egész napot, de az egész estét is megnyerte 2020 első napján.
A TV2 ennek is köszönhetően nem csak az egész napot, de az egész estét is megnyerte 2020 első napján.
Még mindig nem unják Kevint a magyarok: az amerikai vígjáték ki tudja hanyadik ismétlésével győzni tudott a TV2 az RTL Klubbal szemben karácsonykor, javítva ezzel a TV2 az év többi részében rosszul alakuló főműsoridős nézettségi adatain.
A Majka által kifejlesztett vetélkedő óriási bukása miatt éjszakába száműzi a gombnyomkodós vetélkedőt a TV2, és inkább Ördög Nóra korábbi műsorát ismétli.
2019-ben a 10 legnézettebb hazai tévéműsorból 10 az RTL Klub zenei tehetségkutatójának valamelyik adása volt. Az RTL közzétett néhány érdekes statisztikát a hétvégén véget ért tehetségkutatóról.
Őszi negatív nézettségi rekordot produkált a Majka által kifejlesztett gameshow. A csütörtöki adást még kábelcsatornáknál is kevesebben nézték.
Bár a múlt héten lépett életbe a TV2 új műsorrendje, de az máris jelentősen változik a jövő héten, mert sem az Ördög Nóra és Stohl András vezette Újratervezés, sem pedig a Majka által kitalált Nyomd a gombot, tesó! című gameshow nem hozza az elvárható nézettséget, ráadásul az új saját napi sorozat, a Mintaapák sem remekelt eddig.
Az élő show legutóbb a 2013-as szezonban tudott a most szombatinál nagyobb közönségarányt elérni. Verebély Marcell, az RTL Klub tehetségkutatójának kreatív producere a Media1-nek azt mondta, már a jelentkezők összetételéből érezhető volt, hogy újra nagy lesz a műsor iránt az érdeklődés a fiatalok körében.
A Túl minden határon – Csernobil című dokumentumfilm a múlt hét legnézettebb 50 magyar műsora közé is bekerült, méghozzá a Nielsen Közönségmérés adatai alapján nem is akármilyen eredménnyel. Az ATV a filmnek köszönhetően még a TV2-t is meg tudta előzni egy időre a teljes lakosságban.
Szombaton és vasárnap is kimagasló fölényt ért el az RTL Klub énekes tehetségkutatója.
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján az idei év harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 18 percet töltöttek a magyarok a tévékészülékek előtt:. A nők átlag felett, a férfiak átlag alatt tévéztek. A legújabb statisztikából az is látszik, milyen jellegű tartalmak iránt voltak a leginkább fogékonyak a magyarok.