
A JOY-Napokat is átalakította a koronavírus
Májusban digitálisan, júniusban azonban már fizikai módon, de a megszokottól eltérően hosszabb időtartamban rendezi meg a női magazin a kuponos napokat.
Májusban digitálisan, júniusban azonban már fizikai módon, de a megszokottól eltérően hosszabb időtartamban rendezi meg a női magazin a kuponos napokat.
Mondhatjuk, ha a karikatúra nem bánt, nem jó. Egy Népszavában megjelent rajz viccet csinált a koronavírus elleni „harcot” irányító Operatív Törzs jellegzetes megnyilvánulásából. De mivel a KDNP és a magukat üldözöttnek érző keresztények felháborodtak, miután Jézust is felfedezni vélték a képen, a kisebbik kormányzópárt per indítását helyezte kilátásba a rajzot készítő Pápai Gábor ellen, aki most a Media1-nek mondta el elsőként, mit gondol az ügyről.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság külföldi elemzések alapján összefoglalót adott ki arról, hogy az eddigiek alapján várhatóan hogyan alakítja a hírközlési piacot a koronavírus. Az összefoglaló szerint a távközlési cégek egyelőre nem nyertesei, hanem vesztesei a világjárványnak, és a helyzet nem kedvez az 5G bevezetésének és a mobilcégek profitjának. A hatóság az itthoni bevezetést illetően egyelőre bizakodik. Az összefoglaló kitér a vírus elleni védekezéshez esetleg felhasználható cellainformációs adatok jogi szabályozására is.
27 éve nem történt még ilyen. Közleményben jelentették be a szervezők egy kormánydöntésre hivatkozva. A főszervező végtelen csalódottságának adott hangot.
A Sport 1 új karanténműsorában 16 neves jelenlegi és egykori sportoló verseng majd a Karanténkirály trónjáért. Van köztük focista, kosaras, jégkorongozó és kézilabdázó is.
A civil szervezetek közös kampányt is indítanak, hogy minél több embert ösztönözzenek arra, hogy támogassanak egy olyan ügyet önkéntes munkájukkal, adományukkal vagy adójuk 1 százalékával, amellyel segíthetnek a bajbajutott embereken.
Összesen 355 médiaszolgáltatás üzemeltetője kapott mentességet a koronavírus miatt az esedékes médiaszolgáltatási díj megfizetése alól a vonatkozó kormányrendelet értelmében, sokan azonban, mire a kormány cselekedett, már befizették a díjat.
Az első rész a koronavírus-járvány gazdaságra, márkákra és a kommunikációs szakmára gyakorolt hatását járja körbe.
Az RTL Klub nem szeretne kifogyni a friss részekből, úgyhogy a stáb tegnap óta újra forgat. Látványos fotósorozat és videó is van róla, hogyan védekeznek, és a producer részletesen is beszámolt a védekezés módjáról.
Új lapterjesztési megoldásra szóló megállapodást kötött a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat. Mostantól a Napi Friss elnevezésű kezdeményezés keretében a friss termelői élelmiszerek, kalács és tej mellé különböző sajtótermékeket is házhoz lehet kérni.