A Republic Group kreatív ügynökség podcastműsorai elsősorban reklámszakmával kapcsolatos információkat osztanak meg hallgatóival, továbbá az adások célja, hogy inspirációt adjon a karantén ideje alatt, valamint segítse a kreatív gondolkozást.
A podcastműsor címe RePort, és EZEN a linken érhető el.
A mostantól rendszeresen jelentkező műsor első adásában Kun Miklóssal, a MediaCom stratégiai igazgatójával, Brückner Gergellyel, az Index gazdasági újságírójával és Sánta Sándorral, a Chocco Garden ügyvezetőjével beszélgetett Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
A szakértők olyan kérdésekre adnak választ mint például:
- Hogyan változtak az elmúlt 5-6 hét alatt a médiafogyasztási szokások és a hirdetési piac?
- Milyen tartalmakat fogyaszt most a Z-generáció?
- Miként változtatja meg a fogyasztói márkaválasztást a jelen helyzet?
- Üzleti nyereséget hozhat a márkáknak az, ha hosszú távon „purpose-driven” pozicionálást és
kommunikációt követnek?
Az elmúlt hetekben több podcastműsor is indult, ezekről IDE kattintva olvashatók el korábbi híreink.
További hírek találhatók a Media1.hu-n!