fbpx
RePort podcast. Brückner Gergely, az indexújság írója, Kun Miklós, a MediaCom stratégiai igazgatója és Sánta Sándor, a Chocco Garden ügyvezetője.

Reklámszakmai podcastműsort indított a Republic Group

Az első rész a koronavírus-járvány gazdaságra, márkákra és a kommunikációs szakmára gyakorolt hatását járja körbe.

A Republic Group kreatív ügynökség podcastműsorai elsősorban reklámszakmával kapcsolatos információkat osztanak meg hallgatóival, továbbá az adások célja, hogy inspirációt adjon a karantén ideje alatt, valamint segítse a kreatív gondolkozást.

A podcastműsor címe RePort, és EZEN a linken érhető el.

A mostantól rendszeresen jelentkező műsor első adásában Kun Miklóssal, a MediaCom stratégiai igazgatójával, Brückner Gergellyel, az Index gazdasági újságírójával és Sánta Sándorral, a Chocco Garden ügyvezetőjével beszélgetett Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

A szakértők olyan kérdésekre adnak választ mint például:

  • Hogyan változtak az elmúlt 5-6 hét alatt a médiafogyasztási szokások és a hirdetési piac?
  • Milyen tartalmakat fogyaszt most a Z-generáció?
  • Miként változtatja meg a fogyasztói márkaválasztást a jelen helyzet?
  • Üzleti nyereséget hozhat a márkáknak az, ha hosszú távon „purpose-driven” pozicionálást és
    kommunikációt követnek?

Az elmúlt hetekben több podcastműsor is indult, ezekről IDE kattintva olvashatók el korábbi híreink.

További hírek találhatók a Media1.hu-n!

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások