koronavírus

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Podcast: Vendégünk volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.

Karanténjában számítógépező ember koronavírus idején

Ipsos: A koronavírus hatására megváltozott a magyarok viszonya a reklámokhoz

A koronavírus, illetve a kijárási korlátozások hatására az Ipsos kutatócég az Atmedia megbízásából elkészített friss kutatása alapján elkezdett átértékelődni az emberek viszonya a reklámokhoz az elmúlt hetekben. A reklámokat például manapság sokan az élet folytathatóságával kapcsolják össze.

A Westend Drive-in autósmozija

Egyre többen nyitnak autósmozit a koronavírus miatt

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság tájékoztatása szerint az autós mozik üzemeltetőinek nem csak engedélyt kell kérniük, de fizetniük is kell a filmek vetítésekor felhasznált rádiós frekvenciák használatáért. A fizetendő összeg mértéke azonban nem jelentős.

A Telekom Flip márkája

Épp a koronavírus idején emelt árat a Magyar Telekom Flip nevű almárkája, de végül 9 nap után visszavonulót fújt a cég

13 százalékkal emelte meg a távközlési cég április elsejétől a Flip internetes szolgáltatás árát, de miután a Media1 a hozzá befutó felháborodott olvasói levél nyomán erre rákérdezett, a vállalat sajtóosztályán egy nap várakoztatás után közölték, mégsem emelik meg a szolgáltatás árát, és aki már a drágább árazással szerződött, annak sem kell kifizetnie a többletösszeget.