fbpx

koronavírus

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója

Nem vette fel az osztalékot Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa

Varga Zoltán üzletember, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Media1-nek határozottan cáfolta a sajtóban az osztalékával kapcsolatban korábban megjelent állítást, illetve a Media1-nek ma tájékoztatást adott arról, hogy mikorra állítják helyre a fizetéseket a vállalatánál, illetve mikortól térnek vissza a teljes munkaidőre a járvány után.

5g bevezetés Londonban, a Vodafone hálózatán, Lewis Hamilton közreműködésével

Egy évet is csúszhat az 5G bevezetése a koronavírus miatt, de az NMHH szerint Magyarországon a helyzet biztatóan alakul

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság külföldi elemzések alapján összefoglalót adott ki arról, hogy az eddigiek alapján várhatóan hogyan alakítja a hírközlési piacot a koronavírus. Az összefoglaló szerint a távközlési cégek egyelőre nem nyertesei, hanem vesztesei a világjárványnak, és a helyzet nem kedvez az 5G bevezetésének és a mobilcégek profitjának. A hatóság az itthoni bevezetést illetően egyelőre bizakodik. Az összefoglaló kitér a vírus elleni védekezéshez esetleg felhasználható cellainformációs adatok jogi szabályozására is.

A Mammut2 felújított mozija

Visszatér az élet a Cinema City mozihálózatba

Július elején a magyar filmek hónapjával nyitja újra mozijait a Cinema City, de emellett a márciusi filmkínálat is visszakerül a vásznakra. A koronavírus miatt fokozott biztonsági előírások lesznek.

A Central Médiacsoport és a Central Digitális Média Kft. bejárata

Az Index után a 24.hu kiadójánál is elromlott a hangulat

A Media1 információi szerint a 24.hu-t működtető Central Médiacsoportnál komoly elégedetlenséget váltott ki, hogy a tulajdonos jelentős osztalék kivonásáról határozott, miközben a munkavállalók fizetését jelentősen csökkentették a koronavírusra hivatkozva.

Karanténjában számítógépező ember koronavírus idején

Ipsos: A koronavírus hatására megváltozott a magyarok viszonya a reklámokhoz

A koronavírus, illetve a kijárási korlátozások hatására az Ipsos kutatócég az Atmedia megbízásából elkészített friss kutatása alapján elkezdett átértékelődni az emberek viszonya a reklámokhoz az elmúlt hetekben. A reklámokat például manapság sokan az élet folytathatóságával kapcsolják össze.

A Telekom Flip márkája

Épp a koronavírus idején emelt árat a Magyar Telekom Flip nevű almárkája, de végül 9 nap után visszavonulót fújt a cég

13 százalékkal emelte meg a távközlési cég április elsejétől a Flip internetes szolgáltatás árát, de miután a Media1 a hozzá befutó felháborodott olvasói levél nyomán erre rákérdezett, a vállalat sajtóosztályán egy nap várakoztatás után közölték, mégsem emelik meg a szolgáltatás árát, és aki már a drágább árazással szerződött, annak sem kell kifizetnie a többletösszeget.