koronavírus

karácsonyfa, karácsony

Több mint 50 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra idén

Habár a koronavírus komoly hatással volt az éven belüli kiadásokra és azok ütemezésére, valamint a lakosság jövedelmi helyzetére, azért így is bőven találunk majd ajándékot a fa alatt – derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital 6. éve elkészített közös karácsonyi kutatásából, mely az ajándékvásárlási tervekről kérdezi meg az internetező felnőtt lakosságot. A kutatásból az is kiderült, melyek a legnépszerűbb termékkategóriák.

The New York Times

Történelmi mérföldkőnél a The New York Times

A napilapot kiadó vállalatcsoport csütörtökön közzétett harmadik negyedéves jelentése szerint a digitális előfizetésekből származó bevételek most először meghaladták a nyomtatott újság előfizetőitől befolyó pénzeket. Ennek is köszönhetően tudott végül növekedni a vállalat, az amúgy a vállalatot sem kímélő koronavírus ellenére.

üres színházi székek

Kultúra COVID idején: indul a SzínházTV

Az új online szolgáltatás célja, hogy azok is részesei lehessenek az élő előadások varázsának, akik valamilyen okból kifolyólag nem tudnak személyesen elmenni a színházba.

Klubrádió

Elindította a Médiatanács a Klubrádió frekvenciájára a pályáztatást, és eldőlt, fellép-e a grémium a HírTV-vel szemben

December 14-én lehet beadni a Budapest 92,9 MHz frekvenciára a pályázati ajánlatokat. A Médiatanács megvizsgálta a HírTV homoszexuálisokról lealacsonyító kifejezéseket használó műsorát és az RTL Klub Álarcos énekesét is. Emellett elfogadott egy reklámokkal kapcsolatos kutatást, ami a koronavírus súlyos gazdasági következményére utal.

Dr. Gődény György a Nutriversum videójában

GVH-vizsgálat indul a dr. Gődénnyel hirdető cég ellen

A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított a Nutriversum Kft. étrend-kiegészítő termékeket forgalmazó vállalkozással szemben, mert a vállalkozás a hatóság vélelme szerint jogsértő módon, orvos vagy egészségügyi szakember ajánlására vonatkozó állításokat tett videóiban.