koronavírus

Amazon

Óriásit ment a Facebook, az Amazon, a Google és az Apple

Az Amazon internetes kereskedelmi vállalat soha nem látott profitra tett szert az év második negyedében, vagyis a koronavírus-járvány alatt, és ezzel a COVID-19 egyik legnagyobb győztese lett. A Facebook csaknem megkétszerezte negyedéves nyereségét.

Rákóczi Feri, Sebestyén Balázs, és Vadon Jani, a Rádió 1 műsorvezetői

Részletfizetést kért a Médiatanácstól a Rádió 1, a Best FM, a Sláger FM és több más rádió, mert a koronavírus miatt pénzügyi nehézségeik vannak

A Médiatanács engedélyezte a nehézségekkel küzdő, ezt kérő rádióknak, hogy az esedékes műsorszolgáltatási díjaikat később, részletfizetéssel egyenlítsék ki a hatóságnak. E heti ülésén megújította továbbá a testület a Mária Rádió egyik vidéki frekvenciajogosultságát, és megbírságolta a TV2-t valamint a Rádió 1-et. Utóbbin a Balázsék című műsor kiskorúak fejlődését veszélyeztette az NMHH Médiatanács szerint.

COVID-19 - Koronavírus, kórház, nővér

Az Index írta a legtöbb hírt a koronavírusról

A Clementine látványos ábráiból az is kiderül, hogy a március 15-i hosszú hétvége tájékán jelent meg a legtöbb koronavírus témájú cikk a magyar híroldalakon, azóta folyamatosan csökken a média érdeklődése a téma iránt. A legnépszerűbb kifejezés a fertőzött volt a vizsgált magyar híroldalakon.

koronavírus, maszk, covid-19

Kizökkentette a rutinból a karantén a kommunikációs szakmát

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.

online vásárlás

Óriási növekedésben a hazai e-kereskedelem, és ez még csak a kezdet

A Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatása alapján a hazai internetes kiskereskedelmi forgalom 2019-ben tizenhét százalékos növekedéssel elérte a 781 milliárdot. Előrejelzésük szerint az online kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A felmérésből további, az online vásárlással kapcsolatos részletekre is fény derült.