koronavírus

RTL Group

Koronavírus: 3,4 százalékkal csökkent az RTL Group negyedéves árbevétele, de digitális téren szép növekedést értek el

Az Európa több országában, köztük Magyarországon is érdekelt RTL Group csoportszintű árbevételére már az első negyedévben is negatívan hatott a koronavírus. Thomas Rabe vezérigazgató elmondta, hogy már március elején elkezdték egyes hirdetőik lemondani a reklámfoglalásokat, majd a jelenség március végére tovább fokozódott. A negyedév során szépen nőtt viszont az internetes platformjaikból származó bevétel.

A Wizz Magazine a Wizz Air egyik légiutaskísérőjének kezében korábban

Mi lesz a WIZZ Air fedélzeti magazinjával?

Az elmúlt napokban többen is kérdezték tőlünk, visszakerül-e még az eddig a repülőgépek üléseinek háttámlájába helyezett magazin, a Wizz Magazine a fedélzetre, vagy az utazóknak örökre búcsút kell-e venniük a szerkesztőségi cikkeket is tartalmazó kiadványoktól. A Media1 megtudakolta a választ a légitársaság sajtókapcsolati munkatársától.

Csermely Ákos, a Media Hungary főszervezője korábban, a konferenciája megnyitásakor

Eldőlt, mi lesz az idei Media Hungary-val

Bár a júniusra áthelyezett új időpontban sem tarthatja meg a médiakonferenciát a főszervező Siófokon, az interneten megteszi, és reménykedik egy őszi személyes találkozásban.

kábel, internet

Orbán Viktornál lobbiznak a kis és közepes hazai kábelszolgáltatók, mert a koronavírus miatt ellehetetlenülésüktől tartanak

A kis és közepes hazai netes és televíziós műsorterjesztő kábelcégek már eddig is komoly gondokkal küzdöttek, de a koronavírus további nehézségeket okoz számukra. Erre hivatkozva az érdekképviseleti szervük különböző kormányzati intézkedések bevezetését sürgeti a miniszterelnöknek írt segítségkérő levélben.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások