
Átalakítják a Central Médiacsoport irányítását
Vági Róbert kereskedelmi igazgató operatív vezérigazgató-helyettessé lép elő januártól.

Vági Róbert kereskedelmi igazgató operatív vezérigazgató-helyettessé lép elő januártól.

A Central Médiacsoport 2021-re a koronavírus okozta válságra reflektálva és a megváltozott olvasói szokásokat figyelembe véve tartalomgyártási központokat hozott létre, és a magazinok esetében integrált tartalomkészítésre áll át.

Hétfőről keddre virradó éjszaka megújult a 24.hu, mely fizetőkapus szolgáltatást és egy támogatási programot is bevezetett. Az akkor még csak tervezett megújulásról kérdezte a Media1 hétfő esti rádióműsora Bognár Bálintot, a Central Médiacsoport digitális divízióigazgatóját.

A Central Médiacsoport a működése optimalizációjával magyarázza az intézkedést. Átszervezést is végrehajtanak, melynek részeként jövő januártól például a noklapja.hu tartalmait is a Nők Lapja stábja állítja elő.

A bíróság elutasította Simonka György fideszes országgyűlési képviselő helyreigazítási kérelmét a 24.hu-val szemben, majd miután a politikus nem fellebbezett, az mostanra hatályossá vált.

Pénteken jelenik meg utoljára a Central Médiacsoport gondozásában a magyar piacon 2001 óta elérhető divatmagazin.

Rövid, hiteles, szakmai összefoglaló a magazinpiac legfrissebb hivatalos listaáras árbevételeiről, auditált példányszámairól, az egyes kiadók piaci részesedéseiről, a legfontosabb magazin lapcsoportok eredményeiről. Kerülj képbe 5 perc alatt!

Hiába mondta ki már több ítéletében a bíróság, hogy jogsértően és valótlanul állították az Origót is tulajdonló Fidesz-közeli médiaholdinghoz, a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) tartozó egyes lapok az Origo erről szóló cikkeinek utánközlésekor azt, hogy a Media1 hírportál mögött Varga Zoltán áll. A médiahálózat az ellene folyó bírósági sajtóperek alakulásáról is súlyosan félrevezetően, az emberi és szakmai minimumot egyaránt mellőzően tájékoztat.

A megújult oldalon jóval hangsúlyosabb receptkereső mellett a magazinos tartalmak is előtérbe kerülnek.

Nem fogad több blogposztot jövő év elejétől a Centrál Médiacsoporthoz tartozó Caféblog, mely azt követően már csak az addig keletkezett tartalmakat teszi majd elérhetővé.