A Citromail és a Startlap logója, együtt

Régi-új taggal bővült a Startlap-csoport

Ismét a Startlap-csoporthoz került a Citromail levelező szolgáltatás.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Az egyik legnagyobb hazai levelezőszolgáltatás, a Citromail ismét csatlakozott a szórakoztató-, hír- és keresőplatformként is működő Startlap-csoporthoz, és a jövőben egy termékcsoportot alkotnak – jelentette be a Central Médiacsoport szerdán.

A társaság közleményében felidézi, hogy nem először fordul elő, hogy a két termék tevékenysége ilyen szorosan összekapcsolódik, hiszen 2013-ig egy szervezeti egységet alkottak már a Central Médiacsoport jogelődjeként működő vállalaton, a Sanoma Media Budapesten belül is. Az új termékcsoport vezetésével Száler Györgyöt bízták meg, aki korábban a Central Médiacsoport e-mail üzletágának irányításáért felelt.

A közlemény idézi Száler Györgyöt is, aki elmondta:

„Az egyesülés logikus lépés, hiszen mind a Startlap, mind pedig a Citromail innovatív, adatalapú technológiákkal segítik hirdetőink céljainak hatékony megvalósítását, egyesítve a termékeink fejlesztése során alkalmazott megoldások előnyeit, képességeit.” Száler György hozzátette, hogy a Citromail mintegy 670 ezer aktív felhasználójának, a Startlap-Hírstart univerzum esetében pedig naponta 450 ezer látogatónak tudnak személyre szabott jól célozható hirdetési ajánlatokat eljuttatni.

2021-ről Száler György elmondta, hogy terveik között szerepel egy olyan komplex üzleti szolgáltatások kidolgozása, amelyek egyedi és különleges megjelenési lehetőségeket kínálnak a hirdetők számára.

További hírek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!