fbpx
Vági Róbert, a Central Médiacsoport leendő operatív vezérigazgató-helyettese, jelenlegi kereskedelmi igazgatója

Átalakítják a Central Médiacsoport irányítását

Vági Róbert kereskedelmi igazgató operatív vezérigazgató-helyettessé lép elő januártól.

Vági Róbertet, az eddigi kereskedelmi igazgató operatív vezérigazgató-helyettessé történő kinevezését Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa és vezérigazgatója azzal indokolja lapunkhoz is eljuttatott szerda délutáni közleményében, hogy 2021 elejétől a vállalatcsoport hosszú távú fejlesztésére, stratégiai megújítására kíván koncentrálni annak érdekében, hogy az értékeihez hűen tudjon működni a változó gazdasági, társadalmi körülmények között is.

„A piac változásai azonos időben kívánnak meg hangsúlyosabb stratégiai befektetői munkát a tulajdonos részéről, és fokozottabb operatív válaszképességet a szervezettől a mindennapi munkában” – áll a közleményben.  A vállalat közleménye megemlíti, hogy Varga Zoltán tulajdonos ezután is megtartja vezérigazgatói pozícióját.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa és elnök-vezérigazgatója
Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa és elnök-vezérigazgatója
Fotó: Central Médiacsoport

A kinevezés kapcsán Varga Zoltán elmondta:

„Az elmúlt több mint öt évünk a Central Médiacsoporttal a folyamatos fejlődésről, tudatos építkezésről szólt. Nem csak arról van szó, hogy egy nagyon jó médiaportfolió továbbfejlesztését kezdtük meg a Central indulásakor, de mi magunk is egy olyan tanulási folyamatba vágtunk, ami messze túlmutat a korábbi elképzeléseinken. A tanulás többször hibákkal, vagy épp újabb és újabb feladványokkal járt együtt. A más vállalkozásainkra is alapvetően jellemző tulajdonosi felelős gondolkodás mellett a Central Médiacsoport azonban egy másfajta, elemi felelősségre is megtanított bennünket. Ez a befektetésünk olyan értéket képvisel, amiért magánemberként, befektetőként és vezetőként is kiállunk; piaci alapon működő, gazdaságilag fenntartható, független médiát biztosítunk a hazai és külföldi magyar olvasóknak, valamint a hirdetőinknek. Ez egy nagyon fontos kapcsolat, amit sokan sokszor elfelejtenek, vagy csak figyelmen kívül hagynak: pénzügyi eredményesség nélkül nincs függetlenség hosszútávon, a nem piaci alapon működő média nagyon könnyen és gyorsan válik üres, értékek nélküli eszközzé, játékszerré ma a világban. Mi a befektetésünket felelős tulajdonosként ettől a kiüresedéstől eddig is megvédtük, ezután is óvni fogjuk. Az idei év számtalan korábban elképzelhetetlen kihívás elé állította a kiadót, ami tulajdonosként és vezetőként is rengeted feladatot jelent. Szügyi Gergő tulajdonostársammal segítségre van szükségünk az operatív vezetésben. Ezért kértem fel helyettesemnek Vági Róbert kereskedelmi igazgatót.”

Vági Róbert leendő operatív vezérigazgató-helyettes elmondta:

„A hazai médiapiac önmagán messze túlmutató drámája, hogy nagyon kevés Centralhoz hasonlóan független és pénzügyileg is sikeres médiacég van itthon. A kettő természetesen oda-vissza együtt jár egymással: a megkérdőjelezhetetlenül független működés és tartalom egyik alapfeltétele a megkérdőjelezhetetlenül stabil bevételi háttér. Hosszú távon mindenképpen megtérül a tartalmi függetlenség, a sokszínűség, a színvonalas termékpaletta – másfelől pedig  a pénzügyi stabilitás megőrzése a színvonalas médiapiaci működésünk záloga. Ez a stabilitás teszi lehetővé, hogy folyamatosan kísérletezzünk, megújítsunk, hogy üzletileg és szakmailag is maximalisták lehessünk.  Ha valamit az utóbbi háromnegyed év minden piaci nehézsége -mint egy számunkra sikerrel záruló éles terhelésteszt- megmutatott nekünk, hogy a Central minden szempontból kiegyensúlyozott, sok lábon álló, tartalmában és bevételeiben is jól diverzifikált, sikeres médiacég – amit egy világjárvány sem tud letéríteni a számára kijelölt útról. Nagyon kemény időszakon vagyunk túl, amikor felelősségteljesen és belátással kellett sokszor nehéz döntéseket meghoznunk. De a cél és az eredmény is tisztán látszott ezen időszakban is: egy sikeres, eredményes üzleti modellt kellett a környezeti változásokhoz alakítanunk. Így tudtunk eredményesen megújulni, és tanulni, erősödni a nehézségek között. Kereskedelmi szemléletű, de hosszú médiás múlttal rendelkező vezetőként ezt szervezeti és szakmai örökséget szeretném továbbvinni.”

A Central Médiacsoport médiaportfóliójába olyan márkák tartoznak mint például a Nők Lapja lapcsalád, a Marie Claire, a National Geographic, a Story, a Best, a Színes RTV, a Házipatika.com, a Nosalty, a 24.hu, az nlc.hu, a Vezess és a Startlap.

További hírek találhatók a Media1-en!

Borító: Vági Róbert, a Central Médiacsoport leendő operatív vezérigazgató-helyettese, jelenlegi kereskedelmi igazgatója
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások