állami hirdetés

Az NMHH egyik irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Bírálja a magyar médiahatóság a tömegtájékoztatás szabadságáról tervezett uniós jogszabályt

Csak akkor támogatná a médiával kapcsolatos uniós jogszabályt az NMHH, ha a részletszabályok megalkotását a tagállamokra bízzák. A Koltay András vezette médiahatóság szerint a piacra lépési mechanizmusok, a közszolgálati média működése és az állami hirdetések esetében kérdéses és vitatható a tervezett szabályozás jogalapja, kerete és terjedelme.

168 Óra

Nem mérik többé a 168 Óra példányszámát – Milkovics Pál vezérigazgatót kérdeztük az okokról

A Media1 megtudta, hogy nem méri többé a Magyar Terjesztés-ellenőrzési Szövetség (MATESZ) a Michaeli, Schwartz & Brit Mediához tartozó 168 Óra hetilap példányszámát, így a hirdetők, beleértve a kormányzatot is, úgy döntenek a lapban megjelenő hirdetések megrendeléséről, hogy nincs olyan független fél, aki auditálná, hány háztartásba jut el a lappal a hirdetés. A mérés leállása alkalmából ránéztünk az elmúlt időszak példányszám-adataira, és meglehetősen szomorú trendet tapasztaltunk. A mérés leállításának okáról megkérdeztük Milkovics Pált, a kiadó vezérigazgatóját is.

Polyák Gábor a „Newsreel, hogyan tanítsuk a jövő újságíróit?" című konferencián Pécsen 2019. november 6-án.

Polyák Gábor, az ellenzék sajtópolitikai kabinetvezetője szerint a KESMA-t egy kétharmados ellenzéki győzelem esetén sem lenne könnyű felszámolni

Polyák Gábor azt is mondta, a közmédia költségvetése fenntarthatatlan, és sportcsatornára sincs szüksége. Sok függ attól is, hogy az ellenzéknek sikerül-e megszereznie a kétharmadot, ennek hiányában ugyanis például a Médiatanáccsal sem tudnának érdemben mit tenni. Egy „sajtószabadság-biztoshoz hasonló intézményt” azonban ebben az esetben is létrehoznának.

Gattyán György.

A közmédia állami támogatásának csökkentését szorgalmazza Gattyán György és újdonsült pártja

A nemrég pártot alapító milliárdos arról beszélt, hogy a kereskedelmi médiavállalatok éves költségvetésének megfelelő összeg is elegendő lenne az állami médiavállalat működéséhez. Emellett szerinte csökkenteni kellene a kormányzati szervezetek és az állami tulajdonban lévő vállalatok kommunikációs és hirdetési kiadásait is.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások