fbpx

állami hirdetés

Pesti Hírlap

Az állam vált a Pesti Hírlap legnagyobb hirdetőjévé októberben

A Telex összesítése szerint főleg olyan hirdetőktől volt bevétele a Pesti Hírlapnak októberben és november első napjaiban, mint például a kormány, valamint az állami Szerencsejáték Zrt. vagy az MVM. A lap hírigazgatója szerint nincs összefüggés az állami hirdetések és az ingyenes napilap nagy vitát kiváltó, az előválasztás alatt megjelent, Márki-Zay Pétert támadó címlapjai között.

Pesti Hírlap

Bírálja a Pesti Hírlapot a 444

A 444 szerint a héten többször is a kormányzati kommunikációval összhangban lévő tartalom jelent meg a nemrég tulajdonosváltáson átesett Pesti Hírlapban, ahol egy ideje már állami hirdetések is megtalálhatók.

Gönczi Gábor és Marsi Anikó, a TV2 Tények stúdiójában

Szenzációkeltés a TV2 szerint az államtól kapott milliárdjai firtatása

A TV2 a Media1-nek eljuttatott szombat esti üzenetében egyebek mellett azt írja, hogy szerinte azért nem kell elárulnia a sajtó kérdésére, hány milliárd forint közpénzt költött náluk a magyar állam 2020-ban, mert ők magántársaságként működnek. Érvelésük azonban ellentétes az információszabadságról szóló törvény rendelkezéseivel, mely a közpénzek felhasználását közérdekű adatként kezeli akkor is, ha a pénz magáncégeket gazdagít. A vállalat válaszában kétségbe vonja a megjelent összegeket és továbbra is titkolja, mennyi volt akkor a TV2-nél landoló állami reklámpénzek mértéke, és még hozzávetőleges számot sem voltak hajlandók említeni.

A TV2 egyik kedvenc témája, Soros György

Brutális méretű közpénzt kapott a TV2 Csoport 2020-ban

Bár az RTL Magyarország állami reklámbevétele is emelkedett 2020-ban, de a Media1 kiderítette, hogy amit a Mészáros Lőrinc közelébe került TV2 Média Csoport kapott ugyanebben az évben, az hozzávetőlegesen (listaáron) minimum kilencszerese volt az RTL állami pénzének. Ez érthetővé teszi a TV2 titkolózását a hozzá került közpénzekre vonatkozó kérdéseink kapcsán.

tévé, tv

Reklámtorta 2019: Hatvanhárom milliárd forint bevétel a hazai tévés reklámpiacon

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben és már meghaladták a 63 milliárd forintot – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég ma közzétett elemzéséből. Ugyanakkor biztosra vehető a MEME és az EY szerint, hogy az idei évben komoly visszaesés várható a hazai tévés piacon.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások