Újra hirdetni kezdett októberben a Fidesz üzeneteit a Facebookon terjesztő Megafon Központ, amely az áprilisi választások után egy darabig nem költött ilyesmire – írja a hang.hu.
Szankciópárti baloldal, dollárbaloldal, Európát átverő Brüsszel – főleg ilyesmi, meglehetősen propagandisztikus címekkel jelentkeznek a Megafon által finanszírozott oldalak.
A Meta, a Facebookot működtető cég hirdetéstárának adatai nyomán a hang.hu szerint október 9-én indultak el a Megafon Központ új hirdetései, és a Megafon az egyes oldalakon máris a következő összegeket költött el:
- Deák Dániel: 350-400.000 forint;
- Déri Stefi: 700-800.000 forint;
- Bohár Dániel: 650-750.000 forint;
- Trombitás Kristóf: 750-850.000 forint.
Tehát alig néhány nap alatt máris 2,45-2,8 millió forint ment el a kormánypárti üzenetek kiemelésére.

A kormányközeli Megafon az áprilisi választásig több mint egymilliárd forintot költött el hirdetésekre. Ezt követően azonban behúzták a féket, ugyanis kámforrá váltak a közösségi médiás hirdetéseik – a jelek szerint mostanáig.
A kormány úgy tűnik, ismét erősíteni kívánja a kormányzati kommunikációt a kibontakozó gazdasági válság közepette: épp tegnap írtuk meg, hogy Orbán Viktor Twitteren is megjelent.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!