fbpx
Google.

A Google egyedül Magyarországon nem indítja el a félretájékoztatás elleni kampányát a V4-es országok közül

Nem világos, mi áll a döntés hátterében.
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »

A Jigsaw (a Google leányvállalata) dezinformáció-ellenes kampányt indít Lengyelországban, Szlovákiában és Csehországban – vette észre a Reuters hírügynökség beszámolóját a Magyar Hang.

A kampány célja az ukrán menekültekkel kapcsolatos félretájékoztatás elleni küzdelem – a menekültellenes online retorikával szembeni ellenállóképességet szeretnék vele kialakítani a lakosságban.

Az egy hónapig tartó kampányban a rövidfilmek a YouTube, a Twitter, a TikTok, és a Facebook platformokon lesznek láthatóak hirdetésként.

Azonban, mint a Magyar Hang észrevette, bár Magyarország is a V4-es országcsoporthoz tartozik, hazánkban nem indít hasonló kampányt a Google.

Ennek okairól a portál kereste a keresőóriást, ám nem kaptak választ.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: stock / Depositphotos
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások