
A TikTok szövetkezett a magyar Special Effects Mediával
A Growww Digital mellett ezentúl a Special Effects Media is értékesíti a TikTok magyarországi hirdetési felületeit.
A Growww Digital mellett ezentúl a Special Effects Media is értékesíti a TikTok magyarországi hirdetési felületeit.
A TikTok több mint 700 millió felhasználójával a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja, Magyarországon is egyre növekvő felhasználószámmal, ezért lehet érdekes a hirdetők számára a megjelenési lehetőség.
A Post For Rent és a Ringier Axel Springer Magyarország Digital Media Campusának közös kutatását kitöltők közel kétharmada naponta többször is használja az alkalmazást. A felület egyértelműen a fiatalok nagy kedvence: a kutatásból az is kiderült, mit kedvelnek benne annyira, hogy sokaknál függőséget is kivált.
A döntést néhány órával a Trump-kormányzat tiltó intézkedésének életbe lépése előtt hozták nyilvánosságra.
A felhasználók hiányos és megkésett tájékoztatására hivatkozva indított eljárást a GVH a népszerű kínai közösségi videómegosztó, a TikTok ellen. Ha a vádak bebizonyosodnak, annak komoly pénzügyi következményei lehetnek az Egyesült Államokban mostanában már amúgy is szorongatott helyzetben lévő cégre nézve.
Az elnök még a hatályba lépés előtt visszavonhatja a rendeletet, ha a ByteDance megegyezik a Oracle-lel.
A sajtóhírek szerint elképesztő, 20 milliárd dolláros ajánlatot tett le az asztalra.
Az Egyesült Államok területén betiltották a szolgáltatást.
Az amerikai polgárokra és vállalatokra vonatkozó tilalom a rendelet megjelenése után 45 nappal lép életbe.
Péterfalvi Attila amellett érvel, hogy a személyes profilok felfüggesztésének felülvizsgálata legyen magyar kompetencia. Eközben az Egyesült Államok elnöke épp a TikTok nevű közösségi médiás szolgáltatás megregulázására készül.
Copyright © 2019-2020 All rights reserved / Minden jog fenntartva.
v 1.91.2020.11.11.2106
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.