háború

Az RTL Híradó Szellő István és Erős Antónia műsorvezetésével

Folytatódik az RTL Magyarország és a Gazdasági Versenyhivatal csatája a 24.hu-t működtető Central Digitális Média Kft. kapcsán

A Media1 információi szerint a GVH nemrég végzéssel tette nyilvánvalóvá, hogy ismételten sem vizsgálja érdemben az RTL Magyarország és a 24.hu-t is tulajdonló Centrál Digitális Média összefonódására vonatkozóan évekkel ezelőtt benyújtott kérelmet – annak ellenére, hogy a vizsgálat lefolytatására kötelezte nemrég a Kúria a versenyhatóságot. Az ügy megint bíróságra kerül.

Kovács Angel Marianna újságíró otthona és a postahivatal a ház aljában, amit a HírTV nem mutatott meg

A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik

Folytatódik a Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó országos médiaháború, amibe most már a KESMA tévécsatornája egy 24.hu-s újságírót is belekevert, miközben a Hír Televízió az újságíró lakcímét nyilvánosságra hozta, és úgy csinált, mintha lehetséges lenne, hogy egy újságíró egy postahivatalban lakjon.

A Project029 médiavállalat honlapjának egy részlete

Mindössze pármillió forintért felvásárolták a magyar PC World, a Computerworld és a GameStar kiadóját

A Media1 információi szerint az új tulajdonosok egy végrehajtási eljárás során jutottak hozzá a céghez, majd visszahívták a médiavállalatot 2012 óta társügyvezetőként irányító Virágh Mártont, aki azonban a cégnél maradt, és állítása szerint ezután is részt vesz a cégvezetésben. Úgy tudjuk, komoly háború folyik az egyébként hosszú ideje veszteséges médiavállalat körül. Más fejlemények is vannak a cégnél: új főszerkesztőt neveztek ki a PC World élére, továbbá visszatért Balla Zoltán kereskedelmi igazgató. Kérdéses viszont, tudják-e folytatni az együttműködést a bevételeiket szállító hirdetésértékesítő házzal.

Heti Válasz

Mészáros Lőrinc emberei elvitték a Heti Válasz archívumát a Válasz Online elől

A pár év alatt dollármilliárdossá vált Mészáros Lőrinc egyik embere nyerte el csődeljárás, majd felszámolás alá került Heti Válasz 18 éves hagyatékát az egykori szerkesztőség tagjai által létrehozott Válasz Online elől, mely szűkös anyagi lehetőségei miatt csak szerény ajánlatot tudott benyújtani.

Bakai Mátyás (jobbra), a Rádió 1 ügyvezetője és a Balázsék című műsor vezetői, Rákóczi Feri, Vadon Jani és Sebestyén Balázs

Szorul a Rádió 1 körül az állami hurok

Szorult helyzetbe került a Rádió 1, mivel mérések szerint a rádió egy ideje már alig kap állami reklámbevételt, ez pedig komoly érvágás a cég számára. Ráadásul a Médiatanács hamarosan további városokban némíthatja el a hálózatot, melyet már így is több nagy ütés ért nemrég. Bakai Mátyás, a cég ügyvezetője eközben saját hangján próbálja letagadni magát, a cég pedig nem teszi közzé pénzügyi beszámolóját.

A Brandtrend.hu nyitóoldalának egy részlete

Tovább durvul a háború a BrandTrend körül

Jánosy Zsuzsanna szerint Kőszegi András valótlanságokat nyilatkozott róla és a cégről a Media1-nek, ezért jogi lépésekre készül Kőszegi ellen. Kőszegi fenntartja állításait.