magyarország

online vásárlás

Óriási növekedésben a hazai e-kereskedelem, és ez még csak a kezdet

A Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatása alapján a hazai internetes kiskereskedelmi forgalom 2019-ben tizenhét százalékos növekedéssel elérte a 781 milliárdot. Előrejelzésük szerint az online kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A felmérésből további, az online vásárlással kapcsolatos részletekre is fény derült.

Az Upday hírapplikáció nyitóképernyője a Media1 egyik vezető hírével

Magyarországon is megjelent az UPDAY, a Media1 elsők között csatlakozott az új mobilos hírszolgáltatáshoz

Immáron 34 európai országban, köztük Magyarországon, magyar nyelven is elérhető a Samsung és az Axel Springer Upday nevű közös hírapplikációja. A hírapplikáció magyarországi megjelenése különösen hasznos lehet a koronavírus-világjárvány idején, az ugyanis a rendkívüli hírekről képes push üzenetekben diszkréten értesíteni a felhasználót.

A Magyar Hangot is karanténba zárnák? Fotó: Ladányi András, Media1

Elutasították a Magyar Hang ajánlatkérését, amikor a koronavírus miatt magyarországi nyomdát próbált találni, ezért amíg még lehet, továbbra is Szlovákiában nyomtatják a magyar hetilapot

A jelenleg Szlovákiában készülő hetilap egyelőre akadálytalanul tud megjelenni, de a szerkesztőségben nagyon tartanak tőle, hogy a koronavírus-világjárvány miatt ez a helyzet bármikor megváltozhat, ezért kérdeztek körbe, hátha a magyar nyomdák mégis hajlandók lennének kinyomtatni a hetilapot. Kaptak is választ, de mindenhol kikosarazták őket.

Az ORF1 riportjának egyik pillanata a magyar médiahelyzetről

A magyar médiapiac bedarálásával foglalkozott az ORF1 osztrák állami tévécsatorna

16 perces videót sugároztak a magyar médiahelyzetről, például a Fidesz-cimborákkal feltöltött Médiatanácsról, az állami hirdetések eltérítéséről és arról, hogy Mészáros Lőrinc először megvette a magyar média jelentős részét, majd egyszer csak odaajándékozta azt az újonnan létrehozott fideszes médiaholdingnak.

google

Újra a Google lett a legerősebb márka Magyarországon

Érdekes, hogy a VMLY&R 2019-es országos kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók, csak egyetlen hazai brand végzett a top10-ben, de a top50-ben is alig van magyar márka.

jobboldali napilapok

Lesújtó médiahelyzettel szembesült Magyarországon hat nemzetközi szervezet

Szisztematikusan építi le a sajtó függetlenségét, a sajtószabadságot és a sokszínűséget a magyar kormány – áll abban a jelentésben, melyet hat nemzetközi médiaszervezet állított össze a november végi magyarországi látogatását követően. Kovács Zoltán államtitkár azt mondta, az újságírók dolga nem a hatalom ellenőrzése.