magyarország

Tiktok applikáció egy mobiltelefonon

Sok érdekesség kiderült a TikTok használatáról egy hazai kutatás alapján

A Post For Rent és a Ringier Axel Springer Magyarország Digital Media Campusának közös kutatását kitöltők közel kétharmada naponta többször is használja az alkalmazást. A felület egyértelműen a fiatalok nagy kedvence: a kutatásból az is kiderült, mit kedvelnek benne annyira, hogy sokaknál függőséget is kivált.

online vásárlás

Óriási növekedésben a hazai e-kereskedelem, és ez még csak a kezdet

A Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatása alapján a hazai internetes kiskereskedelmi forgalom 2019-ben tizenhét százalékos növekedéssel elérte a 781 milliárdot. Előrejelzésük szerint az online kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A felmérésből további, az online vásárlással kapcsolatos részletekre is fény derült.