Ahogy a korábbi években is, amikor megjelentek a reklámtorta adatok, úgy idén is felhívtuk Gulyás Jánost, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnökét a nemrég megjelent, 2021-es médiatorta (reklámtorta) és kommunikációs torta adatok kapcsán, hogy kielemezzük a számokat és mindazt, ami mögötte van, de emellett több más fontos témáról is beszéltünk, például a háborúról, az állami reklámokról, a magyar reklámpiacról komoly erőket elszívó globális szereplőkről, a választások után újra előkerült reklámadó gondolatról…
A beszélgetés az alábbi lejátszó segítségével meghallgatható, valamint elérhető a Vipcast powered by Media1 Spotify-csatornán is.
Érdemes feliratkozni a podcastra, hogy ne maradjon le a következő epizódról sem! Elérhető a podcast a Spotify-on, az Apple iTunes-ban is. Érdemes feliratkozni a Media1 hírportál napi hírlevelére is! A Media1.hu podcastja jelenleg már 11 rádióban is hallható hétről-hétre.
Visszahallgathatja a korábbi epizódokat is ide kattintva.
Kérje híreinket Telegram-hírcsatornánkon keresztül is, hogy garantáltan ne maradjon le a legújabb tartalmakról!
További hírekért kattintson ide!
Borító: Gulyás János, az MRSZ elnöke. Fotó: MRSZ/Media1 archív