MRSZ

AI Guide / AI útmutató

Itt az ingyenes magyar AI-kézikönyv: 12 szakmai szervezet fogott össze, hogy rendet tegyen a káoszban – interjú Kovács Tibor MLE-elnökkel

A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében elkészült az első átfogó magyar AI-kézikönyv, jelentette be Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesülete elnöke a Media1 hétfői rádióműsorában. A dokumentum célja, hogy egy átlátható keretrendszer mentén, bármely érintett iparági szereplő számára gyakorlati útmutatást kínáljon az AI felhasználásának transzparens és etikus módjára – különös tekintettel a fogalmi, tartalomelőállítási, jogi és szabályozási, etikai, alkalmazási, adatbiztonsági, teljesítménymérési, valamint együttműködési területekre. Az AI-kézikönyv – úttörő jellege miatt – iránymutatásként szolgálhat más szakterületek és felhasználók számára is. Íme a részletek az AI Guide-dal kapcsolatban és az interjú Kovács Tiborral, az MLE elnökével.

Halász János (Fidesz)

Ne szavazzák meg! Reklámszakmai szervezetek tiltakoznak az átláthatósági törvény ellen

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszervezeti a törvényalkotókat „A közélet átláthatóságáról” szóló törvénytervezet felülvizsgálatára kérik a jogalkotóktól. A reklámszakmai szervezetek szerint a törvény súlyos gazdasági károkat okozna Magyarországnak. A szakmai szervezetek segítséget, szakmai konzultációt ajánlottak fel az illetékes döntéshozóknak.

Tóth Orsolya, az M-METER Kutató és Elemző Kft új vezetője, egyben az MRSZ-OOH Szövetség új elnöke

Új elnökség az MRSZ-OOH Szövetség élén

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) keretein belül működő Out of Home (OOH) Szövetség rendkívüli tisztújító taggyűlést tartott kedden, hogy megválasszák Hantosi Bálint elnök tavaly novemberi váratlan halála miatt az új elnökséget.

Gyertya, gyász, halál.

Meghalt Hantosi Bálint

Tragikus hirtelenséggel elhunyt Hantosi Bálint, a Magyar Reklámszövetség közterületi tagozatának elnöke, a Scores Group médiakutatással és médiaauditálással foglalkozó cégcsoport vezetője.

Szabó Ákos, a Barion big data üzletágának üzletfejlesztési vezetője, aki 2024. április eleje óta az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportját is vezeti.

Az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportot hozott létre

Újabb munkacsoport alakult az IAB Hungary kötelékében, amelynek célja, hogy az online kiskereskedelmi médiában érdekelt piaci szereplők között egységes, produktív kommunikáció indulhasson a területhez köthető információgyűjtéssel, kutatással, edukációval, sztenderdizálással és ajánlásokkal kapcsolatban.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások