fbpx
A Base FM honlapja

Mészáros Lőrinc emberének cége gyártja a most indult Base FM műsorait

A Media1 megtudta, hogy az a RadioFactory Kft. nevű cég gyártja a Budapesten most elindult rap, hip-hop és r&b rádió, a Base FM műsorait, amely annak a Deák Gábornak a nevén van, aki Mészáros Lőrinchez, Orbán Viktor gázszerelőből lett milliárdos barátjához köthető. Ez a gyártócég készíti egyébként a nemrég indult FM 103,9 A Rock műsorát is, valamint ugyanott működik, ahol a Rádió 1, a Retro Rádió és a Best FM, ugyanis ezek műsorait is ez a kft. gyártja.

Mint arról a Media1 kedden elsőként beszámolt, elindult a Base FM sugárzása a Rádió 1 tavaly felszabadult fővárosi frekvenciáján, a Budapest FM 96,4 MHz-en. (A Rádió 1 egy még nagyobb vételkörzetű frekvenciára költözött át.) Tegnap még csak rövid időre, ma viszont már megállás nélkül szól a Base FM adása, és időközben belőtték a basefm.hu internetes oldalt is, ahol streaming segítségével is fogható az adás.

A Base FM-en R&B, rap és hiphop stílusú zenék szólnak.

Mint azt a Media1 megírta, a 96,4-es frekvenciapályázatot az LBK ügyvédi irodánál dolgozó Litter Zsuzsanna ügyvéd nevén lévő LBK Base Kft. nyerte el a Médiatanács pályázatán, ahol az újonnan létrehozott kft. egyedüli induló volt. A rádió most elindult honlapján az adatvédelmi tájékoztatót tanulmányozva az is hamar kiderül, hogy nem az ügyvédnő nyergelt át a jogszabályok világából a kreatív iparba: a műsorgyártást ugyanis azonnal kiszervezte egy Radiofactory Kft. nevű gyártócégnek.

A szálak elvezetnek Mészáros Lőrinc felé

A gyártó kft. az Opten céginformációs szolgáltatás szerint jelenleg Deák Gábor nevén van. Deák Gábor neve már ismerősen hangozhat a Media1 rendszeres olvasói számára, hiszen ő lett még 2020-ban nem csak a Radiofactory 100%-os tulajdonosa, de a rádiós reklámidők értékesítésével foglalkozó Mediatime Kft.-nek is tulajdonosa, amikor a Rádió 1 hálózat Mészáros Lőrinc közelébe került nem sokkal Andy Vajna filmügyi kormánybiztos, a hálózat volt tulajdonosának halálát követően.

Mészáros Lőrinc a HírTV Célpont című műsorában korábban
Mészáros Lőrinc a HírTV Célpont című műsorában korábban. Fotó: Youtube

Deák Gábor elég egyértelműen Mészáros Lőrinc felcsúti dollármilliárdos köreihez sorolható, annál is inkább, hiszen Deák neve Mészáros Lőrinc építőipari és egyéb vállalkozásai közül többen, így például az R-Kord Kft.-ben és a felcsúti Aranka Malom Kft. cégtörténetében is megtalálható a vezető tisztségviselők között, ugyanis Deák volt a Mészáros nevével fémjelzett malomipari kft. ügyvezetője és ügyvezetője volt a Mészároshoz tartozó R-Kord Kft.-nek is.

A Deák nevén lévő Radiofactory gyártja a Base FM mellett a nemrég indult FM 103,9 A Rock elnevezésű rádió műsorait is. Beszédes az is, hogy ugyanabban a budapesti, Hegyalja úti irodaházban működik, ahol a Rádió 1, a Best FM és a KESMA-hoz tartozó Retro Rádió is működik. Sőt nem csak az irodaház azonos, de még az emelet is, ahol a rádiók működnek, és ez nem véletlen, hiszen a Radiofactory készíti ezek műsorait is.

A Radiofactory ügyvezetője egyébként az a Turi Árpád, aki tavaly óta a Rádió 1 Csoportnak is vezérigazgatója, és aki a Simicska-korszakban a Class FM-nek is a vezérigazgatója volt.

Michael Mcnutt amerikai üzletember és Turi Árpád, a Class FM leköszönő vezérigazgatójaként a Class FM felvásárlásakor
Michael Mcnutt amerikai üzletember (balra) és Turi Árpád, a Class FM leköszönő vezérigazgatójaként (jobbra) a Class FM felvásárlásakor a G-nap után. Fotó: Red Lemon /Media1-archív /

E szerint tehát kijelenthetjük, hogy a Médiatanács újabb frekvenciákat juttatott Orbán Viktor miniszterelnök barátjának, Mészáros Lőrincnek a közelébe.

Arról, hogy milyen más változások várhatók az idei év első felében a budapesti rádiós piacon, itt írtunk részletesen.

További hírek érhetők el a Media1-en. Csatlakozhat hozzánk a Facebookon is!

Borító: Mészáros Lőrinc a HírTV Célpont című műsorában korábban. Fotó: Youtube
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások