internetező nő a koronavírus alatt

Márciusban a Nemzeti Együttműködés Rendszere érte el a legtöbb magyar internetezőt

A DKT/Gemius mérése alapján márciusban meghaladta a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) legújabb cégéhez, a Salesworkshöz tartozó internetes oldalak együttes elérése valamennyi magyarországi hirdetésértékesítő cég, köztük az – Index és a blog.hu reklámfelületeit értékesítő – Indamedia sales house és a 24.hu hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport elérését.

Napi átlagban közel 2,34 millió felhasználót (real user / RU) ért el idén márciusban a fideszes médiaholding, Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány / KESMA nemrégiben létrehozott új hirdetésértékesítő cége, a Salesworks a portfóliójába tartozó oldalak segítségével. Ezzel a KESMA legújabb cége – melynek elérését az indulása után most először auditáltatták a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) / Gemius segítségével – rögtön piacvezető pozíciót szerzett magának az elért napi átlagos látogatószám tekintetében. A napi átlagos oldalmegtekintés-szám (total PV) alapján ugyancsak piacvezető pozíciót ért el a Salesworks, napi átlagban 22,9 milliós megtekintésszámmal (Total PV).

Ezzel a kormánypárti médiaholding sales house cége olyan nagy elérésű hirdetésértékesítő vállalatokat is meg tudott előzni mint például a márciusban a 2. legnagyobb elérést produkáló – az egyebek mellett az Index, a blog.hu, a Velvet.hu és a Totalcar reklámfelületeit értékesítő, egyébként nemrég szintén NER-közelbe, Vaszily Miklóshoz, a TV2 vezérigazgatójához kerültIndamedia sales house, vagy az ezúttal 3. helyezést elérő, a 24.hu, a NLC és több más internetes oldal hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport.

Az Indamediához tartozó oldalak napi átlagban 2,07 millió felhasználót és 19,23 milliós megtekintésszámmal rendelkeztek a DKT/Gemius mérése szerint (belföld, 15+ internetezők között).

A Central Médiacsoportnak 1,89 millió napi átlagos látogatószáma és 13,39 milliós megtekintetésszáma volt.

Több mint 130 weboldal hirdetési felülete tartozik a kormányközeli reklámértékesítő házhoz, a Salesworkshöz

A Salesworks az Opten céginformációs rendszer szerint tavaly szeptemberben jött létre a Mediaworks budapesti, Bécsi úti székházában – az egykori Népszabadság-házban, ahol a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány / KESMA is működik. Az új kft. egyedüli tulajdonosa a KESMA.

A Salesworks Kft. az Evomedia hirdetési csapatára építve, a Mediaworks Hungary erőforrásaival támogatva jött létre. A Salesworks értékesítési portfóliójába több mint 130 weboldal tartozik. Hozzájuk tartozik a zászlóshajó, az origo.hu mellett a ripost.hu és a borsonline.hu, a videa.hu, a life.hu, az nso.hu, a Mindmegette.hu, a megyei (regionális) lapok internetes oldalai, a Player.hu csoport oldalai, de például nyomtatott lapok is mint például a Nemzeti Sport, a Bors, a megyei napilapok, a Hot magazin, a Fanny, a Lakáskultúra, de a portfólió része a Hír TV, a Karc FM, a Gong FM és a Part FM is.

A Salesworks Kft. netes értékesítési portfóliójába tartozik egyébként a Nepszava.hu, a Freemail, a Köpönyeg.hu, a Hírkereső és az Árukereső  is.

A kft. ügyvezetője Turi Árpád, a Class FM egykori vezérigazgatója, a Mediaworks értékesítési igazgatója.

A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) / Gemius adatai
A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) / Gemius adatai

Ha csak egyesével a vezető oldalakat nézzük, a sorrend: Index, 24.hu, Origo

Az egyes weboldalakat külön-külön nézve egyébként az Index.hu rendelkezett a legnagyobb napi átlagos felhasználószámmal a DKT/Gemius adatai alapján. Belföldön átlagos napi látogatószámuk 1,27 millió volt, oldalmegtekintés-számuk pedig 11,83 millió (a 15 éves és annál idősebb internetezők körében.)

Márciusban a 24.hu a 2. legnagyobb elérésű oldal volt: 1,01 millió felhasználójuk volt napi átlagban és 3,18 millió megtekintésük.

Az origo.hu a 3. legnagyobb magyarországi oldal volt látogatószám alapján: 901 ezer felhasználója volt napi átlagban. Oldalmegtekintés-szám (PV) alapján megelőzte a site a 24.hu-t: 5,08 millió volt a napi átlaguk márciusban, és ezzel a 2. helyet érték el.

Napi átlagos felhasználószám alapján  sorban az origo után a blikk.hu, majd a hvg.hu következett. A teljes top50-es lista alább látható felnagyítható formában.

Weboldalak látogatottsága, oldalmegtekintésszáma
Weboldalak látogatottsága, oldalmegtekintés-száma

További hírek olvashatók a Media1-en!

Borító: glix

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások