A Kisalföld 2019. december 7-i száma

Azok is kaptak a Kisalföldből, akik nem kérték

Pont mikor a lap címlapon mutatta be, kit jelöl a Fidesz a szexbotrányba belebukott győri polgármester, Borkai Zsolt helyére. Megpróbáltuk felhívni a Kisalföld főszerkesztőjét és a lap kiadóját.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Nem csak azok kaptak Győr egyetlen megyei napilapjából, a Kisalföldből szombaton, akik adataik megadásával erre előfizettek, de azok is, akik ezt nem kérték, írta meg az Azonnali.

Az oldal feltételezése szerint azért kaptak sokan kéretlenül is az újságból, mivel a kormánypárti, a KESMA által megszerzett napilap címlapjáról kiderült, hogy Dézsi Csaba Andrást jelöli a Fidesz győri polgármesternek az időközi polgármester-választáson, és szerették volna megtolni a fideszes jelölt szekerét. (Az időközi választásra azért kerül sor, mert Borkai Zsolt volt fideszes majd független polgármester nemrég belebukott a luxusyachton történtekbe.)

A lap feltételezését erősíti, hogy míg a fideszes jelöltet a címlapra is kiemelték, a Kisalföld a győri ellenzék közös jelöltjéről, a szocialista képviselő Pollreisz Balázsról még fotót sem közölt.

Volt már ilyen más KESMA-lapnál is

Egyébként a KESMA/Mediaworks nemrégiben a Mandiner című új kormánypárti hetilapot is hasonló módszerrel, ingyenesen is terjesztette: a Media1 beszélt olyannal, aki úgy kapott a postaládájába a Mandiner indulásakor a lapból, hogy nem is kért belőle.

Az illetőnek rossz érzései voltak azzal kapcsolatban, honnan tudták a címét, ő ugyanis csak olyan lapokra fizetett elő mint például a Magyar Narancs.

Megpróbáltuk felhívni a Mediaworksöt és a Kisalföld megbízott főszerkesztőjét

Az Azonnali még a hétvégén megpróbálta felhívni a Mediaworksöt, a Kisalföld tulajdonosát, hogy mi az oka, hogy kéretlenül is megkapták az emberek a hétvégén a napilapot, de a győri szerkesztőségi számot tárcsázva a központi ügyfélszolgálatra futott be a hívásuk, ott pedig a nap folyamán többször sem vették fel a telefont.

Mivel feltételeztük, hogy esetleg csak a hétvégi időpont miatt jártak sikertelenül a telefonos megkereséssel, a Media1, biztos ami biztos alapon hétfőn is többször megpróbálta a Mediaworks sajtóirodáját felhívni, de az általunk korábbi ügyekben még sikerrel használt szám a Mediaworks recepcióján landolt, ahol először azt mondták, nincs is PR-irodájuk, amikor pedig visszakérdeztünk, ez hogy lehet, amikor még korábban volt, és ezen a számon értük el őket, azt mondták, megpróbálják kapcsolni a marketingosztályt, a vonal azonban ezután azonnal megszakadt. Próbálkoztunk ismét, de ekkor is ugyanez történt, a vonal megint csak megszakadt.

Megpróbáltuk a Kisalföld impresszumában lévő 96/504-555-ös számot is felhívni, de ott miután hosszadalmasan végighallgattattak velünk egy adatvédelmi tájékoztatót, és belegyezésünket kellett adni adataink felhasználásához, amikor jeleztük, hogy újságírói minőségünkben a főszerkesztővel szeretnénk beszélni, azt mondták:

erre nincs lehetőség.

Így végül elküldtük a kérdéseinket e-mailben a Mediaworks sajtóirodájának. Arról érdeklődtünk, hogy hogyhogy lemondtak a lapeladásból származó bevételről a hétvégén, illetve mit gondolnak az Azonnali feltételezéséről az ingyenes lapterjesztés okait illetően, az helytálló-e. Ha válaszolnak, arról hírünk frissítésével még beszámolunk a későbbiekben.

A Kisalföld élén néhány hete főszerkesztőváltás volt. Érdekesség, hogy a lapot megbízottként irányító új főszerkesztő, Werner Krisztina korábban maga is aláírt egy petíciót a szexbotrányba keveredett, azóta távozó győri polgármester, Borkai Zsolt ügyében.

Borító: A Kisalföld 2019. december 7-i száma. Fotó: Azonnali.hu

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!