fbpx

terjesztés

RTR Planeta

Tovább terjeszti az egyik magyar kábelszolgáltató a betiltott szélsőséges orosz tévécsatornát, az RTR Planetát

A Media1 olvasója videót is készített arról, hogy az egyik hazai kábelszolgáltató, a közepes méretűnek számító Tarr Kft. még ezekben a napokban is terjeszti a június 3-i EU Tanácsi rendelettel terjesztési tilalom alá vont RTR Planeta nevű orosz szélsőséges, uszító jellegű tévécsatornát 8 megyében, holott ezt már hetek óta nem tehetné. Megkérdeztük a szolgáltatót és a hatóságot, amelyik korábban ellenőrzéseket ígért, ez hogyan lehetséges.

Vaszily Miklós, a TV2 elnöke, az Indamedia társtulajdonosa, a MEME alelnöke, a Pesti TV társtulajdonosa

Vaszily Miklós: Szeptemberben indulhat a Pesti TV

A Media1 érdeklődésére a TV2 elnöke és egyben az induló Pesti TV társtulajdonosa megosztott néhány információt a tervezett tévécsatornával kapcsolatban, például azt, hogy miért a TV2 Róna utcai székházába jegyezték be az új médiavállalatot.

A 168 Óra címlapja 2020.06.11-én

Nagy változásokra készül a 168 Óra

A változások közül az első már a jövő héttől megvalósul, és minden olyan olvasójukat érinti majd, akik a hetilaphoz árusító helyen szoktak hozzájutni.

Pesti Hírlapot terjeszt egy rikkancs Budapesten

Megjelent a Pesti Hírlap, nem csupán közterületen terjesztik

Mostantól rendszeresen megjelenik az új ingyenes napilap. Kezünkbe vettük az idei első számot, amihez immáron nem csak aluljárókban lehet hozzájutni Budapesten, azt ugyanis alternatív módon is terjesztik. Emellett elindult az internetes oldaluk is.

A Kisalföld 2019. december 7-i száma

Azok is kaptak a Kisalföldből, akik nem kérték

Pont mikor a lap címlapon mutatta be, kit jelöl a Fidesz a szexbotrányba belebukott győri polgármester, Borkai Zsolt helyére. Megpróbáltuk felhívni a Kisalföld főszerkesztőjét és a lap kiadóját.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások