fbpx

Karrier

Összezárva Hajdú Péterrel.

Hivatalos: Hajdú Péter elnöki tanácsadó lesz a TV2 Csoportnál a Life TV-től és az Ozone-tól való elbocsátása után

Vaszily Miklós, a TV2 igazgatósági elnöke és egyben a Media Vivantis Zrt. tulajdonosi képviselője néhány órája még kissé bizonytalanul fogalmazott azzal kapcsolatban a Media1-nek, hogy Hajdú Pétert a TV2 műsorait készítő IKO gyártócéghez, vagy közvetlenül a TV2 Csoporthoz veszi-e fel tanácsadónak, mostanra azonban a kérdés hivatalosan is eldőlt, ami a Media Vivantis Hungary lapunkhoz eljuttatott friss közleményéből derül ki.

Kiss Péter programigazgató, Kelemen Beatrix tulajdonos és Hajdú Péter műsorvezető, vezérigazgató a Life TV / Media Vivantis sajtótájékoztatóján néhány nappal ezelőtt

Megtudtuk, ki lesz Hajdú Péter utódja, miután elbocsátják a Life TV és az Ozone Tv éléről, és a stáb többségétől is megválik a Mészáros Lőrinc-közeli tévétársaság

A Media1 megtudta, ki veszi át az operatív igazgatói feladatokat, miután a Life Tv és az Ozone csatornákat működtető Media Vivantis Zrt. vezérigazgatójától, Hajdú Péter televízióstól, valamint rajta kívül mintegy 30 főtől, köztük Kiss Péter programigazgatótól is megválik a cég. Megtudtuk azt is, hogy Hajdú Péter tanácsadói pozíciót kap Vaszily Miklós kormányközeli médiavállalkozó mellett azt követően, hogy a Life TV és az Ozone TV stábjának túlnyomó többségét hétfőn elbocsátják, és felhagynak a jövőben a saját gyártású műsorok készítésével. Vaszily Miklóst kérdeztük az okokról.

Kálmán Olga (balra) DK-s politikus, Hoffmann György adásrendező (középen), Baranyi Krisztina ferencvárosi polgármester (jobbra)

Vétót emel Kálmán Olga férje, Hoffmann György adásrendező kinevezése ellen Baranyi Krisztina, a ferencvárosi polgármester

Baranyi Krisztina, Ferencváros polgármestere szerint a sajtószabadság kerületi elesését jelentené, ha Kálmán Olga DK-s politikus férje, Hoffmann György, az egykori MTV-s, HírTV-s, ATV-s adásrendező lenne a 9 magazin című kerületi lapot kiadó cég ügyvezető igazgatója, ezért bejelentette, hogy úgy döntött, polgármesteri vétóval él az ügyben. Néhány napja Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő is kifogásolta Hoffmann György kinevezését.

Milkovics Pál, a 168 Óra és a Pesti Hírlap tulajdonosa

A 168 Óra tulajdonosa szerint Fiala János nem mondott igazat a távozása körülményeiről

Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója és társtulajdonosa reagált arra a cikkre, amelyben Fiala Jánost kérdezte a Media1 arról, mik voltak azok a vállalhatatlan feltételek, amelyek miatt néhány napja úgy döntött, elviszi a Kelj Fel Jancsi című műsort a 168.hu-tól. Milkovics Pál mellett, aki azt mondta, Fiala nem egészen az igazat mondta, Trencséni Dávid, a médiavállalat hírigazgatója is reagált Fiala szavaira.

Fiala János műsorvezető

Felhívtuk Fiala Jánost – elárulta, miért viszi el a Kelj fel Jancsit a 168 Órától (FRISSÍTETT!)

A rádiós műsorvezető azt mondta pénteken a Media1-nek telefonon, hogy Milkovics Pállal, a 168 Órát tulajdonló Michaeli, Schwartz & Brit Média vezérigazgatójával 2020-ban történt megállapodása után mindössze nagyjából három hónapig voltak rendben a dolgok, majd ezt követően fokozatosan egyre rosszabbá, míg végül teljesen vállalhatatlanná váltak a feltételek, így jutottak el odáig, hogy most inkább otthagyja a céget és önállósítja műsorát. Lapunk kérdésére a Kelj fel Jancsi házigazdája bővebben is kifejtette, milyen feltételekről van szó, és azok hogyan lettek egyre rosszabbak.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */