
Új irodába költözött, és más bejelentéseket is tett a Progressive reklámügynökség
Több, a környezetvédelemmel kapcsolatos vállalást is tett az ügynökség.
Több, a környezetvédelemmel kapcsolatos vállalást is tett az ügynökség.
Hiába kérdezte a Media1 írásban a Fideszt a médiával kapcsolatos terveiről.
Négy pontban fogalmazta meg a párizsi központú nemzetközi szervezet, hogy mit is kér a két miniszterelnök-jelölttől.
Az Axel Springer elkötelezte magát amellett, hogy 2026-ra felsővezetői pozícióiban a nők aránya legalább 40 százalékos legyen.
Bár az október végén távozó Karas Monika elnök utódját még mindig nem nevezték ki, ezen a héten is megtartotta szokásos heti ülését a Nemzeti Média- és Hírközlési Tanács (NMHH) Médiatanácsa, ahol több fontos ügyben is döntés született. Vidéki rádiós pályázatokról, a Pesti Hírlapban megjelent, az ELLE Magazin LMBTQ-borítóját tartalmazó hirdetés jogszerűségéről és a 2022-es pályázati forrásokról is határoztak.
Elfogadtak egy tanulmányt a Z- és Y-generációk internethasználatáról, rádiós frekvenciapályázatokkal foglalkoztak és médiaszolgáltatókat figyelmeztettek.
Az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára szerint a reklám is hat arra, hogy az emberek mit tartanak szépnek és a környezetük elfogadható elemének, ezért is véli pozitívnak, hogy a reklámpiac több szereplője is tenni próbál a reklámjaik segítségével, hogy elfogadóbb legyen a társadalom.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.