fbpx
A Progressive Reklámügynökség menedzsmentje. Fentről lefelé: dr. Buzási Bence, Kreatív- és HR igazgató, Buzási Bálint, ügyvezető, Lengyel Richárd, rendezvényigazgató, partner, Szabó Orsolya, operatív igazgató, partner, Hodik Tibor, ügyvezető.

Új irodába költözött, és más bejelentéseket is tett a Progressive reklámügynökség

Több, a környezetvédelemmel kapcsolatos vállalást is tett az ügynökség.

Irodanyitó- és utó-jubileumi születésnapi rendezvényt tartott a Progressive a napokban, ahol amellett, hogy az ügyfeleik és partnereik elsőként tekinthették meg az új, Ménesi úti irodát, az ügynökség a fenntarthatósági vállalásait is bejelentette.

„Folyamatos kompetencia bővítéseinknek köszönhetően egyre több márkán lead ügynökségként működünk, kutatási módszertanainknak köszönhetően performance csapatunk egyedülállóan hatékony válaszokat tud adni a digitális térben. A legnagyobb változáson az élőkommunikációs terület esett át, a saját fejlesztésű virtuális rendezvényplatformunk mellett olyan technológiákat ismerünk meg és alkalmazunk rutinszerűen a napi működésünk során mint az AI vagy a realtime képalkotás. Fantasztikus content csapatot is építettünk, gyorsan, pontosan, a legmagasabb minőségben állítunk elő tartalmat házon belül. És azzal, hogy beköltöztünk az eddigi leginspirálóbb irodánkba, valóra vált az a tervünk is, hogy saját fotó/podcast/stream/virtuális event stúdiónk legyen, aminek köszönhetően még rugalmasabban tudjuk kiszolgálni az ügyféligényeket”

– foglalta össze Buzási Bence, a Progressive kreatív igazgatója az elmúlt időszak fejleményeit.

Fenntarthatósági programot indítanak

A megnyitóra ütemezte az ügynökség a fenntarthatósági programjának a bejelentését is.

„Eddig is fontos volt a munkánk során az, hogy hasznos ügyeket szolgáljunk, de mától dimenziót váltunk. Felhúzzuk a zöld zászlót, és – immár formálisan is – a legalapvetőbb értékeink közé emeljük a fenntartható működést. Hiszünk abban, hogy lehet fenntartható módon fogyasztani, kommunikálni és az üzletben is sikeresen tevékenykedni. A hazai piac meghatározó ügynökségeként megvan a lehetőségünk és a képességünk is ahhoz, hogy az általunk elért csoportokat a jövő számára kedvezőbb irányba tereljük. Ezek érdekében vállalásokat is teszünk – egyaránt a saját, és a partnereinkkel közösen végzett tevékenységeink területén. Tudjuk, hogy nem ez lesz a legkönnyebb, de biztosak vagyunk benne, hogy a jövőnket és a jövőbeni közös sikereinket leginkább szolgáló út”

– húzta alá a reklámügynökség, mely részletezte azt is, hogy milyen vállalásokat tett:

  • A Progressive elkészítteti az auditált ökológia lábnyom számítását, és transzparens vállalásokat tesz ennek a lehető legnagyobb mértékű csökkentésére;
  • A cég felméri, hogy a kampányaiba építhető megoldások közül melyeket lehetséges kiváltani alacsonyabb ökológiai hatásúra, és ezeket minden ajánlatába beépíti minimum opciós lehetőségként. 2022 őszétől minden Progressive-es árajánlat és tender anyag kötelezően tartalmazni fogja a zöld elemeket és egy folyamatosan bővülő fenntartható eszközparkot biztosít ügyfelei részére a reklám minden területéről;
  • A reklámügynökség a partnereivel saját, fenntartható kommunikációs termékek fejlesztésébe kezd. Számos olyan szereplő van a piacon, akinek nincs erőforrása vagy kompetenciája ahhoz, hogy a birtokában lévő tudást, eszközt, tartalmat piacra vigye. Ők ebben is segítenek: összeállítják és kampányokban alkalmazható kommunikációs eszközökké fejlesztik azokat az elemeket, amelyek kiaknázatlanul hevernek. Vállalásuk alapján 2022 őszén már debütál is az első ilyen közös fejlesztésű megoldás.

Az ügynökség több partnerrel is megkezdte a közös munkát; vannak közöttük kisebb-nagyobb civil és szakmai szervezetek, tanácsadók, tudósok, írók, vloggerek, humoristák. Meghatározó partnerük a WWF, akikkel mind a három területen együtt fognak működni.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: A Progressive Reklámügynökség menedzsmentje. Fentről lefelé: dr. Buzási Bence, Kreatív- és HR igazgató, Buzási Bálint, ügyvezető, Lengyel Richárd, rendezvényigazgató, partner, Szabó Orsolya, operatív igazgató, partner, Hodik Tibor, ügyvezető. Fotó: Progressive
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */