
Ezekre kerestek a magyarok a Google-ben idén a legtöbbször
A Google közzétette az idei év eddigi legfontosabb keresési trendjeit, benne számos érdekességgel.
A Google közzétette az idei év eddigi legfontosabb keresési trendjeit, benne számos érdekességgel.
A valóságshow-k új generációja köszöntött rá az angolszász világra. Eljött a csillagjegyek alapján, a tévéképernyők előtt összeboronált párok ideje. Egyre népszerűbbek az Amazon Prime vagy a Discovery+ asztro-randis valóságshowjai.
Folyamatos növekedésben vannak a közösségi platformok, különösen a TikTok, melynek sikerét a konkurensek is igyekeznek meglovagolni a platformot jellemző mikrovideós formátum lemásolásával. Ilyen például az Instagram megoldása, a Reels is. Mik várható még 2022-ben?
Kiderült, milyen témák érdekelték legjobban az embereket 2021-ben. A tévéműsorok kategóriában például az első két helyet ugyanazon tévécsatorna műsorai foglalják el, de továbbra is népszerűek a koronavírussal kapcsolatos keresések.
A Whitereport adatbázis alapján a magyar média helyzetéről és jövőjére vonatkozó trendekről beszélgettünk a Media1 Podcastban szakértő vendégünkkel.
Mekkora veszélyt rejt magában a globális streaming-szolgáltatók, mint a Netflix, az Amazon Prime vagy a Disney+ térnyerése? Helyettesíthetik-e a hagyományos televíziózást? Valóban képes-e a lokálisan előállított tartalom visszaszorítani a streaming-szolgáltatók népszerűségét? Nagy Zsolt, a Wienerberger Zrt. marketingvezetője is elmondja személyes tapasztalatait, és azt, hogy miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében.
Az online kereskedők helyzeti előnye egyértelművé vált a fizikai üzlettel rendelkezőkkel szemben. A közösségi média a kereskedelemben is térhódító útra indult, és egyre többen fektetnek a mesterséges intelligencia eszközeibe. A közép- és kelet-európai régió lett az egyik leggyorsabban növekvő divatkereskedelmi piac Európában.
Többek között erről beszélgettünk szakértő vendégünkkel a Media1 február eleji műsorában.
A Glami keresőmotor felmérése alapján a legnépszerűbbek között szerepel az About You, a H&M és a Bonprix is.
Új kereskedelmi csatornává váló közösségi média, mesterséges intelligencia és intelligens hangszórók. Három egyre fontosabb dolog, melyekre jól teszik az internetes kereskedők, ha odafigyelnek, és időben kidolgozzák a stratégiájukat.