fbpx

trendek

BrandFestival 2021 Trendriport Media1 tévé, tv

Miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében?

Mekkora veszélyt rejt magában a globális streaming-szolgáltatók, mint a Netflix, az Amazon Prime vagy a Disney+ térnyerése? Helyettesíthetik-e a hagyományos televíziózást? Valóban képes-e a lokálisan előállított tartalom visszaszorítani a streaming-szolgáltatók népszerűségét? Nagy Zsolt, a Wienerberger Zrt. marketingvezetője is elmondja személyes tapasztalatait, és azt, hogy miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében.

e-kereskedelem, online vásárlás

Itthon is egyre többen vásárolnak divatcikkeket online

Az online kereskedők helyzeti előnye egyértelművé vált a fizikai üzlettel rendelkezőkkel szemben. A közösségi média a kereskedelemben is térhódító útra indult, és egyre többen fektetnek a mesterséges intelligencia eszközeibe. A közép- és kelet-európai régió lett az egyik leggyorsabban növekvő divatkereskedelmi piac Európában.

online vásárlás, e-kereskedelem

3 fontos trend, ami tovább pörgetheti idén az e-kereskedelmet

Új kereskedelmi csatornává váló közösségi média, mesterséges intelligencia és intelligens hangszórók. Három egyre fontosabb dolog, melyekre jól teszik az internetes kereskedők, ha odafigyelnek, és időben kidolgozzák a stratégiájukat.

e-kereskedelem

Ezek a legfontosabb trendek az e-kereskedelemben

A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.

sajtó, média, újság

38 százalékkal zsugorodhat a magyar médiapiac a koronavírus miatt

2020-ban a teljes magyar médiaszektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható – derül ki a kelet-és közép-európai reklámpiacok folyamatait, trendjeit összefoglaló és elemző kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből, mely több más fontos megállapítással is szolgál a közelmúlttal és az előttünk álló időszakkal kapcsolatban.

Google, Alphabet

Ezeket keresték a magyarok idén a Google Keresőben

A Google nyilvánosságra hozta a 2020-as keresési trendlistáit, amelyekből kiderül, hogy mi érdekelte idén a magyar és a külföldi internetezőket leginkább. A top 10-es listák több mint 70 ország legnépszerűbb témáit fedik le többek között a popkultúra, sport, zene, politika és hírek terén. Kiderült például az is, mely sorozatok, filmek és könyvek érdekelték leginkább a magyarokat.

iparágak és vállalkozási szerződés

Melyek lehetnek a legsikeresebb iparágak 2020-tól?

A 2020-as esztendő első napjaiban nem sokan fogadtak volna rá, hogy rövidesen ennyire markánsan fognak átalakulni a mindennapjaink. A koronavírus válság viszont fenekestől forgatta fel az egyes iparágak helyzetét. (x)