fbpx
Google keresés.

Ezekre kerestek a magyarok a Google-ben idén a legtöbbször

A Google közzétette az idei év eddigi legfontosabb keresési trendjeit, benne számos érdekességgel.

Az idén nyáron tapasztalt szárazság sok ember számára aggodalomra adott okot; jól mutatják ezt az idei év legnépszerűbb Google keresései is, amiből kiderült: egyre többeket foglalkoztat a klímaváltozás témája és annak negatív következményei – közölte lapunkkal a keresőóriás.

Az adatok szerint 2022 januárjától augusztus végéig tartó időszakban az előző év ugyanezen időszakához képest a „klímaváltozás” szóra vonatkozó keresések több mint kétszeresére nőttek, míg a „globális felmelegedés” kifejezésre való keresések gyakorisága 400 százalékkal ugrott meg.

A felhasználókat azonban érdekelték a szkeptikus nézőpontok is, melynek következtében az éghajlatváltozás tagadására való keresések száma is gyarapodott, a kifejezésre 70 százalékkal többen kerestek rá mint tavaly.

Google keresés.
Fotó: stock / Depositphotos.

Az emberek nemcsak alapvető információk után érdeklődtek, de a klímaváltozáshoz kapcsolódó lelki jelenségekre is felfigyeltek – jelentősen megemelkedett a klímaszorongással kapcsolatos keresések száma, erre 90 százalékkal többen kerestek rá Magyarországon idén januárjától augusztus végéig mint ugyanebben az időszakban egy évvel korábban.

Ezek a témák is nagyon felkapottak voltak

A klímaváltozás kérdése mellett továbbra is népszerű témának bizonyult a koronavírus és a biztonságos internethasználat is. A járvánnyal kapcsolatos keresések közül a legtöbb a legújabb, tünetekkel kapcsolatos információkra irányult, így a „covid tünetek 2022” kifejezésre az elmúlt 90 napban 700 százalékkal többen kerestek mint a tavalyi év ugyanezen időszakában, de gyakran kerestek arra is, hogy „hány napig tart a covid”.

Népszerűek voltak az egyéb, járvánnyal kapcsolatos kifejezések is mint a „covid gyógyulási idő”, a „covid lappangási idő” és a „covid meddig fertőz”.

A keresésekből úgy tűnik, a felhasználók fiókjaik védelmével, megerősítésével is foglalkoztak – a „jelszó”, „véletlenszerű jelszógenerátor”, „egyszeri jelszó” és „adatvédelem” témakörök irányában is jelentősen megnőtt az érdeklődés – állt a Google összefoglalójában.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: stock / Depositphotos.
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások