
Eltűnt 40 milliárd forint a magyar médiapiacról a COVID-válság miatt
Ez egy piacvezető médiavállalat árbevételével egyenértékű.
Ez egy piacvezető médiavállalat árbevételével egyenértékű.
Főleg a számítástechnikai és a hobbi jellegű termékek köre hozta a legnagyobb forgalomnövekedést.
Itt a Digitális Közönségmérési Tanács és az e.gemius havi elemzése arról, hogyan alakult a hazai legnagyobb weboldalak látogatottsága.
A top10-ben van új szereplő, de kieső is.
Folyamatosan növekszik a TikTok népszerűsége, de a Facebook alkalmazásai továbbra is erősek.
Magyarországon a különféle politikai szervezetek két év alatt összesen közel 2 milliárd forintot költöttek politikai és közéleti témájú hirdetésekre a közösségi médiában, derül ki a Facebook hirdetéstárából.
A Momentum EP-képviselője egy találkozón szemtől szembe kérdezte meg a Facebook munkatársait, mégis, hogyan fordulhatott elő, hogy magyar és más európai politikusok elérése egyszer csak bezuhant a platformon. A techcég szerint csak hiba történt, és arra kérték, bizonyítsa ő az állítását az adatokkal.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline nevű forródrót tavaly több mint kétszer annyi bejelentést kapott különféle internetes jogsértések kapcsán mint a megelőző évben.
Rekordot döntött péntek késő délután a Klubrádió internetes hallgatottsága, mellyel még olyan kereskedelmi rádiós nagyágyúkat is megelőzött mint a Rádió 1, a Retro Rádió, a Sláger FM, vagy épp az állami Kossuth és a Petőfi Rádió – ezt a Media1 a hazai internetes rádiók hallgatottságát szerverkapcsolati adatok alapján mérő Onlinestream.Live nevű internetes weboldal üzemeltetőjétől tudta meg.
A legtöbb médiamunkást ezúttal is Mexikóban ölték meg.