statisztika

internetező nő a koronavírus alatt

Márciusban a Nemzeti Együttműködés Rendszere érte el a legtöbb magyar internetezőt

A DKT/Gemius mérése alapján márciusban meghaladta a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) legújabb cégéhez, a Salesworkshöz tartozó internetes oldalak együttes elérése valamennyi magyarországi hirdetésértékesítő cég, köztük az – Index és a blog.hu reklámfelületeit értékesítő – Indamedia sales house és a 24.hu hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport elérését.

tévé, tv

Reklámtorta 2019: Hatvanhárom milliárd forint bevétel a hazai tévés reklámpiacon

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben és már meghaladták a 63 milliárd forintot – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég ma közzétett elemzéséből. Ugyanakkor biztosra vehető a MEME és az EY szerint, hogy az idei évben komoly visszaesés várható a hazai tévés piacon.

koronavírus miatt tévéző ember

Nagyon megváltoztatta a koronavírus a magyarok médiafogyasztási szokásait

A Nielsen Közönségméréstől kapott friss statisztikák azt mutatják, hogy az internet mellett a tévé szerepe is jelentősen felértékelődött a járvány hatására, hiszen nagyon nagyot nőtt pár hét alatt a tévénézésre fordított idő Európában és Magyarországon. Az is nagyon megváltozott, mit nézünk a tévében: például a sportcsatornák óriásit vesztettek. Lássuk is a konkrétumokat!

Emberek a koronavírus ellen védőruhában

Óriásit ugrott a magyar híroldalak látogatottsága a koronavírus-világjárvány hatására

A koronavírus hazai megjelenése és az ennek kapcsán bevezetett, az élet egyre több területét érintő kormányzati korlátozások látványos hatása a hírek iránti lázas érdeklődés, ami a hírsite-ok oldalletöltéseinek közel 90 százalékos növekedéséhez vezetett – derül ki a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és a Gemius közös, a Media1-hez eljuttatott kutatásából.

koronavírus fertőtlenítés

Így árasztották el a koronavírusról szóló hírek a magyar online médiát

Különösebb elemzés sem kell ahhoz, hogy megállapítsuk, az utóbbi napokban, hetekben a koronavírus témaköre uralja a hazai médiát. Mégis több szempontból érdekes lehet, ha elmerülünk a számokban és tendenciákban. Az online hírpiac mozgásait elemzi az alábbiakban Virág Attila, a Hírstart vezetője. Az elemzésből kiderül az is, mely médiumok közölték a legtöbb koronavírussal kapcsolatos hírt.

Tortát vágnak fel a SuperTV2 Jóban Rosszban című sorozatának 15. születésnapja alkalmából

Ünnepel a Jóban Rosszban

Most 15 éve, hogy a TV2 Média Csoport elindította a sorozatot. Mivel a sorozat mostantól később kerül adásba, nem árt tudni, hogy ezentúl az interneten már hamarabb vissza lehet nézni az aktuális részeket, mint eddig. Érdekes statisztikákat is említettek az évforduló kapcsán.

streaming, internetes rádiózás

Új csúcsot ért el a magyarországi internetes rádiózás

Volt olyan pillanat kedden, amikor egyidejűleg legalább több mint 100 ezren hallgattak magyarországi internetes rádiókat, derül ki szerverstatisztikák alapján, ahogyan az is, hogy a Rádió 1-en hallható Balázsék különösen népszerű az internetes rádióhallgatók körében. Egyértelmű trend a statisztikák alapján a netrádiózás felfutása.

Digitális reklám

Szintet lépett Közép- és Kelet-Európában a digitális reklámpiac, de erős maradt a tévé is

A régióban robbanásszerű növekedést mutatnak a digitális kiadások, miközben a kültéri hirdetések a harmadik helyre léptek elő a televíziós és az online felületek mögött, a nyomtatott média pedig jelentősen visszaesett. A tévé még mindig erős, még ha egyes országokban, például Magyarországon az online már meg is előzi. A nemrég megjelent CANnual Reportból csemegéztünk.

Az X Faktor győztese, Ruszó Tibi 2019. december 14-én, a fináléban

Mindent letarolt az X-Faktor idei évada

2019-ben a 10 legnézettebb hazai tévéműsorból 10 az RTL Klub zenei tehetségkutatójának valamelyik adása volt. Az RTL közzétett néhány érdekes statisztikát a hétvégén véget ért tehetségkutatóról.

Stockholm

Az önszabályozás jövője volt a téma Stockholmban

Az európai önszabályozó szervezetek 25 országának képviselője három napon át tanácskozott a svéd fővárosban. A rendezvényen a magyar Önszabályozó Reklám Testület vezetői is részt vettek.