RTL Group

RTL Let's Dance billboard / RTL Group

Felvásárolja az RTL a Stern magazint is tulajdonló Gruner + Jahr kiadót

Thomas Rabe, az RTL Csoport vezérigazgatója azt mondta, vállalata célja, hogy crossmédiás, tehát televízió- és rádiócsatornákat, streaming-szolgáltatást és nyomtatott sajtóterméket is birtokló céggé váljanak, amely olyan nagy globális médiamárkákkal is képes versenyezni, mint például a Netflix, az Amazon Prime, a Google vagy a Facebook.

Egyesül az RTL Group és a Talpa Network Hollandiában

Egyesül az RTL Csoport és a Talpa Network

Az egyesülés lehetővé teszi, hogy az így létrejövő multimédiás csoport felvegye a versenyt a globális technológiai platformokkal, valamint egyre több helyi tartalomba és technológiába fektessenek be.

Alarm für Cobra 11 - Die Autobahnpolizei

Veszélybe került a Cobra 11 című RTL-es sorozat jövője

A világszerte ismert, Magyarországon is képernyőn lévő német sorozat már 1996 óta szórakoztatja a nézőket, de az elmúlt öt évben egyre gyengébb nézettségi statisztikákat produkál, és sajtóinformációk szerint az RTL vizsgálja, hogy érdemes-e még folytatni. Németországban aláírásgyűjtéssel próbálják megmenteni a rajongók a sorozatot a befejezéstől.

RTL Híradó

Duplázódott tavaly az RTL Magyarország profitja, az M-RTL Zrt. pénzügyi beszámolójára ugyanakkor a koronavírus miatt még várni kell

Az RTL Magyarország közleményben jelentette be, hogy a koronavírus kapcsán született egyik kormányrendelet biztosította lehetőséggel élve az M-RTL Zrt. 2019-es éves beszámolóját csak később hozza nyilvánosságra, a közleményben emlékeztetnek ugyanakkor az RTL Group Magyarországon jelenlévő cégeinek együttes, 2019-es, már nyilvánosságra hozott eredményeire, ami alapján megduplázódott az RTL Magyarország profitja.

RTL Group

Koronavírus: 3,4 százalékkal csökkent az RTL Group negyedéves árbevétele, de digitális téren szép növekedést értek el

Az Európa több országában, köztük Magyarországon is érdekelt RTL Group csoportszintű árbevételére már az első negyedévben is negatívan hatott a koronavírus. Thomas Rabe vezérigazgató elmondta, hogy már március elején elkezdték egyes hirdetőik lemondani a reklámfoglalásokat, majd a jelenség március végére tovább fokozódott. A negyedév során szépen nőtt viszont az internetes platformjaikból származó bevétel.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások