közösségi média

e-kereskedelem, online vásárlás

Itthon is egyre többen vásárolnak divatcikkeket online

Az online kereskedők helyzeti előnye egyértelművé vált a fizikai üzlettel rendelkezőkkel szemben. A közösségi média a kereskedelemben is térhódító útra indult, és egyre többen fektetnek a mesterséges intelligencia eszközeibe. A közép- és kelet-európai régió lett az egyik leggyorsabban növekvő divatkereskedelmi piac Európában.

Hundub

Egyre kétségesebb, hogy teljesen saját fejlesztés-e a Hundub, a Facebookra hasonlító új közösségi médiás oldal

Jelentős azonosságok fedezhetők fel a Hundub nevű új magyar közösségi oldal és a WoWonder nevű közösségi médiás platform kódjaiban, holott Pál Csaba, a Hundub alapítója azt állította, teljesen önálló ötletek alapján, 10 év alatt fejlesztette ki az új közösségi oldalt és az saját motorral üzemel. Megpróbáltunk feltenni néhány kérdést az oldal tulajdonosának.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások