fbpx
A New Land Media a TikTok partnere lett

A kormány hirdetéseit kezelő New Land Media a TikTok partnere lett

Májustól Balásy Gyula cége is elkezdte értékesíteni a fiatalok körében népszerű videómegosztó hirdetési felületeit.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A New Land Media a honlapján jelentette be, hogy leszerződött a TikTok videómegosztóval.

Hidvégi Krisztinát, a New Land Media médiaigazgatóját idézik, aki ennek kapcsán elmondta:

„A hirdetési lehetőséget Magyarország számára csak nemrégiben megnyitó platformmal kötött partnerségi együttműködésünkkel ügyfeleink teljes körű kiszolgálása egy eddig még kevesek számára hozzáférhető, más közösségimédia-felületekhez képest kisebb reklámzajjal rendelkező, egyedülálló hirdetési lehetőséggel bővül.”

Azt írják, már eddig is szorosan együttműködtek a Google, a Facebook és a LinkedIn csapatával, jelenleg több mint 170 Facebook, 190 Google Ads- és 70 Instagram-fiókot kezelnek, eddig több mint 9,2 milliárd hirdetésmegjelenést menedzseltek le hazai és nemzetközi kampányokban. A két legnagyobb hirdetéskezelőben már közel ötmilliárd forint reklámköltés kapcsolódik az ügynökséghez.

Kormányplakát Soros Györggyel
Kormányplakát Budapesten. Fotó: Ladányi András / Media1 (archív)

Mint arról korábban beszámoltunk, a Balásy Gyula érdekeltségében lévő New Land Media Magyarországon is jelentős médiakampányokat kezel, a kormány kedvenc médiaügynökségének számít, többek között a közösségi médiában is. Az állam hirdetési kampányait megrendelő Nemzeti Kommunikációs Hivatal rendszeres megbízásai több milliárdos bevételt jelentenek a cégnek, de dolgoznak például a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak is: a hatóságnál épp nemrég növelték meg jelentősen a cégnek adott megbízások mértékét, amiről itt írtunk.

A TikTok videómegosztó platform 2017-ben indult el, idén áprilisban pedig a játékok kategóriáján kívül globálisan ezt az alkalmazást töltötték le a legtöbben. Tavaly már itthon is a második leggyakrabban letöltött app reklámpiaci jelentőségét jelzi, hogy hazai aktív felhasználói bázisa jelenleg több millió fő.

Az oldalon jelentős számban szerepelnek a nehezebben megszólítható fiatalabb célcsoportok, például a 13-24 év közöttiek. A magyarok átlagosan akár napi több mint 1 órát is eltölthetnek a platformon, havonta több milliárd videómegtekintés kapcsolódik hozzájuk. A TikTok felhasználók számának bővülése ráadásul a 25–35 évesek körében a leggyorsabb, az új regisztrálók zöme ebből a korosztályból kerül ki.

A New Land Media egyébként nem az első ügynökség, mely hirdetési felületeket kezd el árulni a TikTokon, hiszen korábban a Growww Digital, majd Special Effects Media is úgy döntött, elkezdi árulni a kínai közösségi médiás oldal felületeit.

Még több hír található a Media1-en! Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy ne maradjon le a történésekről! Ott vagyunk Facebookon is!

Szóljon hozzá!