fbpx
Előfizetés, szolgáltatás lemondása. Streaming, tévéelőfizetés.

A járvány okozta fellendülés után most elkezdhetik lemondani tévé- és egyéb digitális előfizetéseiket az emberek az EY szerint

Az EY szerint sokan érzik úgy, hogy túl sokat költenek digitális előfizetésekre, és közben szintén sokan elégedetlenek a szolgáltatók kínálatával is. Az infláció is nagyobb tudatosságra ösztönözheti az embereket.

A világjárvány és a lezárások idején soha nem látott mértékben nőtt az online tartalom fogyasztása, ám az EY (korábbi nevén Ernst & Young) globális tanácsadó- és szolgáltató cég több mint 20.000 háztartás megkérdezésével készült nemzetközi felmérésének eredményei szerint most visszavonulót fújhatnak az emberek.

Mint írták, a világszerte egyre erősödő infláció tudatosabb költésre ösztönzi a fogyasztókat.

Az EY felmérésében megkérdezettek több mint fele aggódik amiatt, hogy internet (60 százalék) és televíziós (55 százalék) szolgáltatója emelni fogja az előfizetési díjakat, miközben 45 százalékuk úgy véli, túl sokat fizet olyan tartalmakért, amelyeket valójában nem is fogyaszt. A felmérés szerint a pandémiából kilábalva normalizálódik a digitális eszközök használata, sokan igyekeznek kevesebb időt tölteni az interneten (34 százalék).

TV, tévénézés, távirányító.
Fotó: stock / Depositphotos

A megkérdezettek közel harmada (27 százalék) ezért nem fizetne elő annyi különböző streaming szolgáltatásra, 21 százalékuk pedig arra is nyitott, hogy csökkentse az otthonában lévő lejátszó eszközök számát.

„Ahogy a világon szinte mindenhol, Magyarországon is egyre magasabb az infláció. Az áremelkedéssel kapcsolatos aggodalmak az első között áshatják alá az online tartalmak iránti igényt. Mivel ezekről a szolgáltatásokról sok esetben könnyen le- és fel lehet iratkozni, a cégeknek tudatosan kell alakítaniuk ajánlataikat. Ami egy vagy akár félévvel ezelőtt még megérte az embereknek, könnyen lehet, hogy holnap már nem fogja”

– fogalmazott László Roland, az EY üzleti tanácsadással foglalkozó üzletágának vezetője.

A kutatás azt is kiemelte, hogy a fogyasztók véleménye szerint túlságosan összetett a szolgáltatók kínálata. A válaszadók kétharmada (33 százaléka) nehezen értelmezi a különböző digitális csomagok tartalmát, 38 százalékuk pedig nagyon kevés különbséget lát a konkurens szolgáltatók ajánlatai között.

A teljes felmérés angol nyelven, ide kattintva érhető el.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: stock / Depositphotos
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások