
Csak az év eddigi szakaszában már közel 20 milliárd forintnyi megbízást kaptak Balásy Gyula cégei a Miniszterelnöki Kabinetirodától
Ez az összeg mindössze két szerződésből adódott össze.
Ez az összeg mindössze két szerződésből adódott össze.
A kedvezményezettek között van a Magyar Divat & Design Ügynökség, a Visit Hungary, a Petőfi Irodalmi Ügynökség, a Magyar Államadósság Kezelő Központ, a Magyar Államkincstár és a Miniszterelnökség is.
Az RTL Magyarország úgy döntött, hogy 2022-től a nézettségi adatainak publikálásakor, illetve a belső elemzései elkészítésénél a közönségarány mutató esetében átáll az egyéb nagyképernyő használat (Other) nélküli, úgynevezett lineáris shr% értékre az eddig alkalmazott shr% érték helyett. Az egyelőre még kérdéses, hogy a 117 tévécsatornából álló magyarországi tévés piacon hány követője akad ebben a 8 tévécsatornával rendelkező RTL-nek. Íme egy kis magyarázat, mi is ez az új nézettségi mutató, és miért döntött az átállás mellett a médiavállalat.
Simon András után Péterfi Judit is az ellenzéki miniszterelnök-jelölt kampánystábjához csatlakozik.
Egyebek mellett ő tartja a kapcsolatot a magyar újságírókkal és szerkesztőségekkel. Nemrég az ő férjéről derült ki, hogy gazdagodik a kormányzati tévéreklámokból.
Balásy cégein kívül más nem is nyújtott be ajánlatot a nyílt közbeszerzési eljárásra.
A tenderen még a Roxer Kommunikációs Ügynökség Kft. indult.
3 milliárd forintot számlázhatott a New Land Media és a Lounge Design.
Kaszonyi Alexandra váltja Eipl Vilmost.
A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, és a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. Az NMHH kutatásából az is kiderül, melyek a legnépszerűbb megoldások, és milyen kellemetlenségekkel találkoznak a felhasználók.