fbpx
Schmidt Mária történész a Hír TV Bayer Show című műsorában.

Százmilliókból kommunikálhat Schmidt Mária közalapítványa Balásy Gyula cégein keresztül

Balásy cégein kívül más nem is nyújtott be ajánlatot a nyílt közbeszerzési eljárásra.

A Schmidt Mária történészhez, a Terror Háza főigazgatójához köthető Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány (KKETTK) nettó 700 millió forintos keretösszeget fordíthat a 2020-as Nemzeti Összetartozás emlékév és az alapítvány kommunikációjára, amelyet Balásy Gyula két cége nyert el – írja az Átlátszó az uniós közbeszerzési közlöny alapján.

A nyílt közbeszerzési eljárásra egyetlen ajánlat érkezett be, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. párosától, akik így könnyedén el is nyerték a megbízást. Mindkét cég Balásy Gyuláé – az ő cégei valósítják meg évek óta az aktuális kormánykampányokat. Mint arról a Media1 beszámolt, ez nem is rossz üzlet: 2020-ban is többmilliárdos profitot hozott.

A cégek a 700 millió forintos keretösszegből finanszírozhatják a megyei és országos lapokban, közterületi és online hirdetési felületeken, tévében, rádióban lemenő reklámokat az alapítványnak.

A megbízás kiterjed többek között a kreatív tervezésre, a kreatív megvalósításra és a gyártásra is – a szerződést 2021. szeptember 23-án kötötték meg.

Miután 2020. június 4-én volt a trianoni békediktátum aláírásának 100. évfordulója, a kormány a 2020-as évet A Nemzeti Összetartozás évének nyilvánította. A KKETTK 2,9 milliárdot kapott az emlékévre 2020-ban. A programok azonban még nem értek véget, az emlékévhez rendelt utazó kiállítás jelenleg, 2021-ben is látogatható.

További híreket talál a Media1-en!

Borító: Schmidt Mária történész a Hír TV Bayer Show című műsorában. Fotó: YouTube / Hír TV
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások