kijárási korlátozás

Karanténjában számítógépező ember koronavírus idején

Ipsos: A koronavírus hatására megváltozott a magyarok viszonya a reklámokhoz

A koronavírus, illetve a kijárási korlátozások hatására az Ipsos kutatócég az Atmedia megbízásából elkészített friss kutatása alapján elkezdett átértékelődni az emberek viszonya a reklámokhoz az elmúlt hetekben. A reklámokat például manapság sokan az élet folytathatóságával kapcsolják össze.

A Telekom Flip márkája

Épp a koronavírus idején emelt árat a Magyar Telekom Flip nevű almárkája, de végül 9 nap után visszavonulót fújt a cég

13 százalékkal emelte meg a távközlési cég április elsejétől a Flip internetes szolgáltatás árát, de miután a Media1 a hozzá befutó felháborodott olvasói levél nyomán erre rákérdezett, a vállalat sajtóosztályán egy nap várakoztatás után közölték, mégsem emelik meg a szolgáltatás árát, és aki már a drágább árazással szerződött, annak sem kell kifizetnie a többletösszeget.

A TV2 Egyszer volt Budán Bödör Gáspár című sorozatában Bödörék elindulnak Budapestre

A koronavírus világjárvány ellenére újraindították a TV2 új sorozata, az Egyszer volt Budán Bödör Gáspár forgatását

A TV2 és az IKO Műsorgyártó folyamatosan teszteket végeztet a hamarosan debütáló Egyszer volt Budán Bödör Gáspár című tévésorozat teljes stábján, és csak azokat a munkatársakat engedik a felvételekre, akiknél a teszt negatív eredményt produkál. A széria premier május elején, a többi része csak ősszel lesz látható.

Az RTL Klub induló saját gyártású sorozata, a Segítség! Itthon vagyok! előzetesének részlete

Segítség! Itthon vagyok! címmel a koronavírusról szóló új hazai tévésorozat indul az RTL Klubon

Az új szériát A mi kis falunk alkotói készítették, és a világjárvány miatt ma még különlegesnek számító módon készült. Az induló Maradj haza magadnak című reality-hez hasonlóan ez is az első rész után leálló Apatigris című széria időpontjában lesz látható a jövő héttől. A vígjáték műfajú Segítség! Itthon vagyok! rendezője Kapitány Iván.

koronavírus miatt tévéző ember

Nagyon megváltoztatta a koronavírus a magyarok médiafogyasztási szokásait

A Nielsen Közönségméréstől kapott friss statisztikák azt mutatják, hogy az internet mellett a tévé szerepe is jelentősen felértékelődött a járvány hatására, hiszen nagyon nagyot nőtt pár hét alatt a tévénézésre fordított idő Európában és Magyarországon. Az is nagyon megváltozott, mit nézünk a tévében: például a sportcsatornák óriásit vesztettek. Lássuk is a konkrétumokat!