„A Central Médiacsoport dolgozói köszönik mindazok erőfeszítését, akik most nem magukat féltik, hanem másokért dolgoznak <3”
– ezzel a kísérőszöveggel tette közzé az alábbi videót a médiavállalat csapata, akik interneten keresztül kapcsolódtak össze ezekben a világjárvány sújtotta nehéz időkben, hogy elénekeljék Press Gábor és az LGT Neked írom a dalt című számát.
A Central Médiacsoporthoz tartozik például a 24.hu, a Nők Lapja, az NLC, a Nosalty, a Story magazin, a Best, a Marie Claire, a Színes RTV, a Startlap, a vezess.hu, a Krémmánia, a Meglepetés, a Kismama magazin, a National Geographic magazin, a Cosmopolitan, a Házipatika.com és a Startlap-termékcsoport. A kiadó munkatársainak többsége jelenleg is önkéntes házi karanténba kényszerülve, távmunkában állítja elő a lapokat, így a mostani összekapcsolódás számukra is egy olyan közösségi élményt adott, ahol újra láthatták egymást, és amellyel a bezártság és a szociális elszigetelődés fájdalmán is enyhíteni tudtak, ahogyan pár nappal ezelőtt 43 zenész is tette hasonló jellegű videóval.
A Central Médiacsoport internetes és nyomtatott termékeinél egyébként több különleges kezdeményezést (például virtuális jógaterem, nyugimese podcast, Házimenza stb.) is elindítottak a koronavírus miatt, erről külön hírben számoltunk be. A hirdetési piac egyesek által 30-50 százalékra prognosztizált befékezése másokhoz hasonlóan ezt a médiavállalatot sem kíméli, emiatt gazdasági racionalizálásra kényszerült a cég, ami költségvágással és a munkaidő, illetve ezen keresztül a bérek átmeneti csökkenésével is jár. A vállalat vezérigazgatója azt nyilatkozta ezzel kapcsolatban a Media1-nek, hogy a cél ezekkel a lépésekkel is fenntartani a kiadó működését annak érdekében, hogy a járvány elvonultával meg tudjanak újulni, újra növekedési pályára állíthassák a Central Médiacsoportot.
További hírek találhatók a Media1-en.