
Médiakampányt indít az NMHH a digitális szakadék betömésére
Hirdetésekben és Facebookon népszerűsítik majd a Netre Fel! nevű kezdeményezésüket, valamint podcasot is indítanak.
Hirdetésekben és Facebookon népszerűsítik majd a Netre Fel! nevű kezdeményezésüket, valamint podcasot is indítanak.
Jelentős pénzösszeggel hirdeti a Megafon központ a közösségi médiában a kormánypárti influenszerek posztjait. Rákay Philip, Filep Dávid (A Kopasz Oszt), Bohár Dániel, Deák Dániel és legújabban Bayer Zsolt is a hirdetett posztolók között van. Van olyan Facebok-poszt, amire 1,6 millió forint ment el.
A 72 éves múltú hetilap új külsővel és új tartalmakkal jelentkezik.
Körülbelül 1,8 millió példányban újra jelentkezett a kormány és a Magyar Államkincstár közös lapja, a JóKor, melyet korábban elmarasztalt az adatvédelmi hatóság, amiért olyanoknak is kézbesítették, akik kifejezetten megpróbálták lemondani és letiltották az adataik kezelését. A legújabb szám tartalmazza Orbán Viktor írását is, mely arról számolt be a nyugdíjasoknak, megbecsüli őket a kormány, valamint hangsúlyozza az oltási program sikeres előrehaladását.
Béres Alexandra, Jaksity Kata, Tóth Vera, Molnár Áron, Németh Kristóf és Puskás Peti egy közös videóban a lakossági hulladékégetés súlyos következményeire figyelmeztetnek.
Közel 2,5 milliárd forintra növekedett az RTL Magyarország a magyar államtól származó éves reklámbevétele a nemrég lezárult évben – tudta meg a Media1.
Közterületi plakátkampányt indított az Index. Új szlogenjük is van.
Az eddigi 250 millió forinthoz képest mintegy másfélszer ekkora összegért végezheti el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) médiatervezését és médiavásárlását a Soros-ellenes kormányplakátok kapcsán is ismertté vált Balásy Gyula érdekeltségében lévő Lounge Design Kft. és a New Land Media Kft. alkotta konzorcium.
Ugyan a 2020-as amerikai elnökválasztási küzdelem végső eredményére még kicsit várni kell, egy már most kijelenthető: Trump négy évvel ezelőtti győzelméhez nagyban hozzájáruló közösségimédia-költési versenyt az idei kihívó, Joe Biden nyerte, nem kevés, 10 millió dollárnyi többlet hirdetéssel.
A Project Agora bemutatja a natív reklám legjobb gyakorlatait és egy webináriumot kínál, hogy segítse a márkákat a Black Friday és az ünnepek körüli eladások növelésében. (x)