fbpx
Könyvek, olvasás.

Olvasást népszerűsítő kampányt indított a Central Médiacsoport

A médiavállalat több nyomtatott és online platformja is csatlakozott a kezdeményezéshez.

A novemberi hónapot az olvasás népszerűsítésének szenteli a Central Médiacsoport. A Nők Lapja és számos más lap kiadója a Media1-hez eljuttatott pénteki közleménye szerint az ennek apropóján életre hívott, „Ezt olvassuk mi!” elnevezésű őszi kampánya során a kiadócsoport munkatársai megmutatják, melyik könyv volt rájuk a legnagyobb hatással, ezzel is az olvasásra buzdítva egymást, a kollégákat, valamint a kiadó partnereit.

„A kiadó legtöbb munkatársa hivatalból sokat olvas, hiszen legyen szó online vagy print cikkekről, saját kiadású könyvekről, az újságírók és szerkesztők nap mint nap különböző szövegekkel, kéziratokkal dolgoznak. De számunkra az olvasás kikapcsolódás és feltöltődés is, ezért extrán fontosnak tartjuk ennek népszerűsítését. Ez volt az egyik fő motivációnk, illetve szerettük volna az emberi arcunkat jobban megmutatva, a személyes olvasási élményeinken keresztül még közelebb kerülni egymáshoz és a partnereinkhez”

– fogalmazott Roczkó Zsuzsanna, a Central Médiacsoport pr-menedzsere.

A Central Médiacsoport „Ezt olvassuk mi!” kampányának kreatívja
A Central Médiacsoport „Ezt olvassuk mi!” kampányának kreatívja

Aktivitásokkal is készülnek

Az olvasás hónapjához több, a céghez tartozó nyomtatott és online platform, köztük a Best, a Meglepetés, a Nők Lapja, valamint az NLC is csatlakozott. Utóbbi „Csak az ember olvas” címmel heti könyvajánlóval készül, a Meglepetés magazin pedig a 48. héten összeállítást közöl a szerkesztőség tagjainak kedvenc könyveiből. A Bestben olyan hírességek számolnak be korábbi és legfrissebb olvasási élményeikről, mint Demcsák Zsuzsa, Erős Antónia, Gregor Bernadett, Keleti Andrea, Szinetár Dóra, Istenes Bence és Török Ádám.

A Nők Lapja az „Ezt olvassuk mi!” kampány részeként „Szükség van a szavakra” címmel számos aktivitással készül ebben a hónapban.

A magazin irodalmi szalonja egy online kerekasztal-beszélgetést is tervez a témában; Juhász Anna vendégei Boldizsár Ildikó és Kepes András lesznek.

Szintén a Nők Lapja égisze alatt startol a „Mutasd, mit olvasol!” social média kampány, amelynek során a szerkesztőség tagjai minisztorikban számolnak be arról, éppen milyen könyvet olvasnak, és olvasási élményeik megosztására buzdítják Facebook-követőiket is.

A napokban megjelent a „Nők Lapja Bookazine – A 100 legjobb könyv” című kiadvány, amely az elmúlt két év  legnépszerűbb könyveit tematikusan, műfaji zsáner szerint gyűjti össze.

A tíz darab tízes toplistát egy-egy közismert és köztiszteletben álló személy vezeti fel – így Balsai Móni, Mautner Zsófi, Tari Annamária, Rodics Katalin, Zsédenyi Adrienn, Csányi Vilmos, Gundel Takács Gábor, Kelemen Barnabás, Szilágyi Áron és Vecsei H. Miklós osztja meg olvasási szokásait és élményeit, gondolatait.

További híreket talál a Media1-en!

Kiemelt fotó: stock / Depositphotos
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások