
Ingyenesen jogtiszta fotókat ad a koronavírus kapcsán egy magyar fotóügynökség
Ezzel segítik az egészségügyi szervezetek, vállalatok, ügynökségek vagy akár a magánszemélyek kommunikációját a koronavírus idején.
Ezzel segítik az egészségügyi szervezetek, vállalatok, ügynökségek vagy akár a magánszemélyek kommunikációját a koronavírus idején.
A Kristóf’s Kitchen YouTube-csatorna tartalomgyártójának terveit is átírta a világjárvány.
A TV2 és az IKO Műsorgyártó folyamatosan teszteket végeztet a hamarosan debütáló Egyszer volt Budán Bödör Gáspár című tévésorozat teljes stábján, és csak azokat a munkatársakat engedik a felvételekre, akiknél a teszt negatív eredményt produkál. A széria premier május elején, a többi része csak ősszel lesz látható.
A Gazdasági Versenyhivatal versenyfelügyeleti eljárást indított az ÉkszerTv című műsort készítő Emporia Style Kft.-vel, valamint a műsort közzétevő ATV Zrt.-vel szemben a koronavírus világjárvánnyal kapcsolatban népszerűsített termékek, például kézfertőtlenítők értékesítési módszerei miatt. A Media1 megkérdezte az ATV-t, mit gondolnak az eljárásról, illetve az ügyről: válaszuk a hír végén olvasható.
Az RTL Klub weboldalán közzétett előzetes alapján a jövő héten vasárnap a ma bemutatkozó Apatigris idősávjában, a széria helyén már jelentkezni is fog a Maradj haza magadnak! című új reality, amelyben négy ismert személyiség, Dér Heni, ByeAlex, Gáspár Laci és Szabó Zsófi életébe láthatnak bele a csatorna nézői.
A taxisok újságja Facebookon jelentette be megszűnését, de a weben egy ideig még elérhető lesz az archívuma.
Az Európa több országában, köztük Magyarországon is érdekelt RTL Group visszavonta idei üzleti előrejelzését, és a cégcsoport a járvány miatti gazdasági bizonytalanság miatt azt tanácsolja a közgyűlésének, hogy ne kerüljön sor osztalékfizetésre, hiába javasolt korábban részvényenkénti 4 eurós kifizetést a 2019-ben elért eredmények alapján. A napokban közzétett pénzügyi jelentésben egyébként az RTL Magyarország 2019-es teljesítményéről is szó esik.
A Blikket, a Kiskegyedet, a Glamourt, az Egészségkalauzt kiadó médiavállalat nyomtatott és internetes termékei is felkarolják az Egészségügyi Világnap alkalmából ma estére szervezett #NektekSzólATaps kezdeményezést, sőt a lengyelországi kiadó is csatlakozik hozzá.
Két fontos, a járvánnyal kapcsolatos újdonság is bekerült az Országos Mentőszolgálat és a Vodafone közös segélyhívó applikációjának ma megjelent frissítésébe.
A Made in Karantén a leírása alapján hasonló témájú, mint a TV2-n holnap startoló #maradjotthon, de ez kifejezetten a nézői videókra épül és a műfaja inkább tehetségkutató.